
בעלי עסקים, בעלי חברות או ארגון ומעוניינים למתג את העסק שלכם באופן מרשים? הכירו את הלוגו – האלמנט הגרפי שילווה את העסק שלכם במשך שנים ויופיע בכל הפרסומים ואמצעי השיווק שתבחרו לפרסם בהם.
במאמר זה תקבלו את כל המידע אודות עיצוב לוגו לעסק כמו למה העסק שלכם צריך לוגו? כיצד ניתן לעצב לוגו לעסק? כיצד ניתן לעצב לוגו מחדש? האם ניתן לעצב לוגו לבד? ועוד.
מה זה לוגו ולמה העסק שלכם צריך לוגו?
לוגו הוא האלמנט העיצובי של העסק שלכם ובזכותו לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים יוכלו לזהות את העסק שלכם. הלוגו מבדל אתכם משאר המתחרים ומייצר לכם שפה עיצובית משלכם.
כיום לכל עסק שמכבד את עצמו יש לוגו ואת הלוגו נהוג להוסיף למשרד, פרסומות, מסרים שיווקיים, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, מסמכים עסקיים ולכל מקום נוסף שבו העסק שלכם מופיע.
מכיוון שלוגו משמש בתור הזהות של העסק עליו להיות מעוצב בצורה מקצועית, אלגנטית וזכיר כך שהלקוחות שלכם יוכלו לזכור את העסק שלכם בכל פעם שהם יזדקקו לשירות שאותו אתם מציעים. בנוסף לכך הלוגו צריך להיות קשור לאופי המוצר או השירות שאתם מציעים ולהיות מעוצב בהתאמה מלאה לקהל היעד שלכם.
עיצוב לוגו לעסק
עיצוב לוגו לעסק שלכם מעולם לא היה כל כך פשוט. באמצעות אתר עיצוב לוגו תוכלו לעצב לוגו על ידי 2 אפשרויות שונות:
בחירת לוגו מוכן מקטלוג: באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של לוגואים מעוצבים במחיר חסר תקדים של 99 ש״ח בלבד. האתר שלנו מאפשר לכם לבחור את סוג הלוגו שבו אתם מעוניינים בהתאם לסוג המקצוע שלכם או סוג השירות שאתם מציעים ולהוסיף את שם העסק הייחודי שלכם ואת הסלוגן שלכם תוך מספר קליקים בודדים. לאחר ההזמנה אנו נדאג לעצב עבורכם את הלוגו בתוך 24 שעות ובדרך כלל תוך מספר שעות.
עיצוב לוגו בהתאמה אישית: מעוניינים בלוגו שמעוצב עבורכם בהתאמה מלאה לחזון שלכם, למסר שלכם ולקהל היעד שלכם? בעיצוב לוגו אנחנו מציעים לוגו הכולל 3 סקיצות ראשוניות ו-3 סבבי תיקונים במחיר חסר תקדים. בנוסף לכך אנו מציעים מגוון רחב של חבילות מיתוג לעסק שיסייעו לכם למתג את שאר האלמנטים העיצוביים שלכם כמו נייר מכתבים, חתימת מייל, מעטפות ועוד.
מחקר ראשוני לעיצוב הלוגו
החלטתם לעצב לוגו לעסק החדש שלכם? אנו ממליצים לכם לבצע מחקר ראשוני עצמי מעמיק כדי שתוכלו להגיע מוכנים לקראת עיצוב הלוגו מבחינת הקו העיצובי והמסר שאותו אתם רוצים להעביר לקהל הלקוחות שלכם. ענו על השאלות הבאות כדי לגלות את סגנון הלוגו שלכם:
מיהו קהל היעד שלי? האם קהל הלקוחות שלכם הוא צעיר? מבוגר? גברים? נשים? מהו המצב הכלכלי של הלקוחות שלכם? במה הם עוסקים? כל דבר שיכול למקד את קהל היעד שלכם יסייע לכם לעצב את הלוגו באופן טוב יותר ומדויק יותר.
מה המסר שלי ללקוחות? מהם המסרים שאותם אתם רוצים להעביר לקהל הלקוחות שלכם? לצורך הדוגמא תוכלו להתמקד באיכות, שירות אישי, משפחתיות, יוקרה ועוד. אנחנו ממליצים לכם לבחור בשלושה מסרים שאותם אתם רוצים להעביר לקהל הלקוחות שלכם.
מהו הסגנון העיצובי המועדף עליכם? אתם מעוניינים בלוגו צעקני? לוגו רגוע? מינימליסטי? אולי מופשט? החליטו על הסגנון העיצובי המועדף עליכם שיסייע לכם להעביר את השקפת העסק שלכם וראיית העולם שלכם לקהל הלקוחות. לא בטוחים בסגנון הלוגו? התייעצו עם צוות המעצבים שלנו.
עיצוב מחדש של לוגו קיים
יש לכם לוגו שכבר לא מצליח לעשות את העבודה והייתם רוצים לחדש או לשנות אותו? הסירו דאגה מלבכם, אפילו חברות גדולות כמו אפל וגוגל דואגות לעדכן את הלוגו שלהן מדי פעם.
אז באילו מקרים צריך לעצב לעסק לוגו חדש?
- הלוגו לא מצליח להעביר את המסר השיווקי שלכם.
- הלוגו שלכם מעוצב בסגנון ישן.
- ייעוד העסק שלכם השתנה או שאתם מציעים שירותים נוספים שלא כלולים בלוגו הנוכחי.
- אתם מרגישים שהגיע הזמן לשינוי או עדכון.
במהלך עיצוב לוגו מחדש אתם צריכים להחליט אם אתם מעוניינים בעדכון קטן כמו החלפת הצבעים או הגופן או במייק אובר משמעותי. במידה ועיצבתם אלמנטים רבים על בסיס הלוגו הישן תצטרכו לעדכן גם אותם או לבצע עבורם את ההתאמה הנדרשת. אנו ממליצים לכם להתייעץ על כך עם צוות המעצבים הגרפיים שלנו שישמחו לסייע לכם.
האם ניתן לעצב לוגו לבד?
ישנם בעלי עסקים רבים שבוחרים לעצב לעצמם לוגו מכיוון שהם מעוניינים לחסוך כסף ואכן ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בתוכנות חינמיות או בתוכנות העולות מספר דולרים.
הבעיה המרכזית בעיצוב לוגו לבד הוא היעדר המקצועיות והחשיבה שבה משתמש מעצב גרפי בזמן שהוא מעצב לוגו והתוצאה המתקבלת היא חובבנית במקרה הטוב וגרועה במקרה רע. אומנם זה נכון שכיום ניתן ליצור לוגו באמצעות תוכנות מאוד זולות או אפילו חינמיות, אך יש לכך מספר חסרונות:
- לוגו גנרי: רוב התוכנות החינמיות יציעו לכם לוגו שהוכן מראש על ידי תבנית ויאפשר לכם לבצע שינויים קלים בלבד כמו שינוי הצבע או שינוי הפונט. הלוגו המתקבל הוא לוגו גנרי ללא שום ייחודיות.
- איכות ירודה: לוגו המיוצר בתוכנה חינמית מגיע כקובץ JPG או PNG לעומת פורמט וקטורי (SVG), כך שהלוגו עלול להיות מטושטש או בעל רזולוצייה לא טובה כאשר תדפיסו אותו בבית דפוס.
- לא ממוקד: לוגו המעוצב בתוכנה חינמית לא מעוצב לעסק שלכם באופן אישי ולכן הוא גם לא ישרת את האינטרסים והמסרים של העסק שלכם.
ההמלצה שלנו? עדיף להשקיע במעצב גרפי פעם אחת כדי לעצב לוגו מקצועי שיבדל אתכם מהמתחרים שלכם ויתאים לקהל היעד הנכון שלכם. זכרו – לוגו הוא השקעה לטווח הארוך.