חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לימור גנון נבחרה לסמנכ"לית תפעול בחברה הכלכלית אשקלון

גנון תהיה אחראית, בין היתר, על קידום פרויקטים בחברה והכנת תוכניות אסטרטגיות וכלכליות; תחל את עבודה בתחילת חודש ספטמבר

סמנכ"לית תפעול חדשה בחברה הכלכלית אשקלון – לימור גנון, שאושרה פה אחד על ידי ועדת המכרזים של החברה הכלכלית. גנון צפויה להתחיל את תפקידה בתחילת חודש ספטמבר. בתפקידה החדש תחליף גנון את קובי לב שכיהן במשך כשנה וחצי בתפקיד.

גנון, בת 47, תושבת אשקלון, בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול ופיתוח ארגוני, שימשה במשך שש שנים כדיפלומטית בתפקיד רשמי בקונסוליות ישראל בסין. בתפקידיה הקודמים כיהנה במגוון תפקידים ניהוליים ותפעוליים בכירים במשרד החוץ בניהם, יועצת סמנכ"ל למנהל, מנהלת תקציב אגף קשרי תרבות ומדע ופרויקטורית ועידת הנשיא ומנהלת לשכה בכירה באגף הכספים.

במסגרת תפקידה החדש כסמנכ"לית התפעול בחברה הכלכלית, תוביל גנון פרויקטים של החברה, יצירת ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים, הרחבת פעילות תוך פיתוח וצמיחה מתמשכת במגוון תחומים והכנת תכוניות אסטרטגיות וכלכליות.

ראש העיר, תומר גלאם: ״החברה הכלכלית משמשת כזרוע ביצועית של העירייה וככזאת, אמונה על מגוון פרויקטים לרווחת תושבי אשקלון. אני מברך על תוספת של הון אנושי לשורות החברה ומאחל ללימור הצלחה רבה בתפקידה החדש. בהזדמנות זו, אני מודה לקובי לב על עבודתו בשנה וחצי האחרונות ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו״.

מנכ"ל החברה הכלכלית, עמית שדה: "אני מברך את לימור גנון על זכייתה בתפקיד ומאחל לה הצלחה רבה. סמוך ובטוח שהיא תביא את כל כישוריה לידי ביטוי למען החברה והרשות כולה. אני רוצה להודות לקובי לב על פועלו במהלך השנתיים האחרונות ותרומתו לחברה, מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

לימור גנון: ״אני מודה לחברי הוועדה על האמון והבחירה בי. חוזרת לבית ולעיר הולדתי, נחושה וממוקדת להצליח ומלאת התרגשות וציפייה לקראת האתגר החדש. יוצאת לדרך משותפת יחד עם ראש העיר מר תומר גלאם ועם מי שעומד בראש החברה הכללית והצוות המקצועי לטובת העיר אשקלון ותושביה״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן