חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך נערכים באשקלון לעונה החמה

 

עיריית אשקלון ערוכה לעונת הקיץ והחופש הגדול שמביא עמו מבלים ומבקרים רבים מהעיר ומחוצה לה לרצועת החוף של אשקלון. 

במטרה להבטיח את ביטחונם האישי של התושבים תוך שמירה על הסדר הציבורי עיריית אשקלון בשיתוף משטרת ישראל תתגבר לאורך כל עונת הקיץ והחודשים הקרובים את כוחות השיטור והפיקוח העירוני בדגש על מקומות הומי אדם כמו רצועת החוף והמרינה.

צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה

 

בנוסף, יאכפו השוטרים והפקחים מעשי ונדליזם ואכיפת עבירות סדר ציבורי ופגיעה באיכות חיים.

הפעילות בהמשך לשיתוף הפעולה השוטף של עיריית אשקלון ומשטרת אשקלון וכפי שסוכם בפורום האכיפה המשותף שמתקיים באופן שוטף וקבוע במעמד ראש העיר תומר גלאם ומפקד התחנה, סנ״צ מאיר חכמון ונציגי הביטחון הרשותיים והמשטרתיים.

ראש העיר, תומר גלאם: "אנחנו פועלים ללא לאות למען הגברת תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר במרחב הציבורי, יחד עם משטרת אשקלון ויחידות העירייה שפועלות מסביב לשעון למען התושבים ושמירה על הסדר הציבורי, בדגש על עונת הקיץ וחודשי החופש״.

מפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ״צ מאיר חכמון: ״משטרת אשקלון מחויבת לשלום הציבור ובטחונו ובתוך כך במסגרת היערכות קיץ המשותפת עם הרשות המקומית בחופי הרחצה, בפארקים ובמוקדי הבילוי תהיה נוכחות מוגברת של שוטרים ופקחים במשימות מניעה הסברה ואכיפה, אני קורא לציבור לדווח על חריגים, להישמע לחוקי העזר ולהוראות גורמי האכיפה והמצילים על מנת לעבור את הקיץ בבטחה״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן