חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נכשלים בטסט

קניון לב: מורי הנהיגה בעיר מתלוננים על חוסר אכיפה המוביל תלמידים להיכשל ברגע הגורלי. מי יעצור את עוגמת הנפש? | מילן מועלם 

מורים לנהיגה מאשקלון מתלוננים על היעדר אכיפה בחניית קניון לב אשקלון.לטענתם, נהגים וספקים המגיעים למקום, חונים בחניית אדום לבן ובכך מקשים על תלמידי נהיגה.

הנהגים החונים באדום לבן, חוסמים גישה נוחה ליציאה מהחניה והחזרה אליה ותלמידי הנהיגה לרוב נכשלים בטסט בגלל אותם נהגים העוברים על החוק ומתעלמים מהסימון בכביש. 

דף הבית חדש

אחד ממורי הנהיגה בעיר סיפר לסקופ: "פנינו מספר פעמים לעירייה בנושא ונותרנו ללא מענה. מדובר בכביש ששייך לעירייה, ניסינו לערב גם את הנהלת הקניון אבל הפנו אותנו לעירייה. מדובר בכביש דו סטרי שמסומן באדום לבן, משמע אין חניה בצד הכביש ולמרות זאת, נהגים מתעלמים וחונים במקום. אותם נהגים חונים בנתיב היציאה של התלמידים לטסטים והם פשוט מכשילים אותם בהלוך ואם לא אז בשלב האחרון של הטסט. אנחנו דורשים הצבת פקח שיאכוף את הבעיה כי מעולם לא היה שם פקח ודאג להבהיר לנהגים שהחניה אסורה. זה יעזור מאוד לתלמידים וגם למורי הנהיגה לשמור על רכבם".

מעיריית אשקלון נמסר:" "עיריית אשקלון ביצעה ומבצעת במקום אכיפה. עם קבלת הפנייה, המקום יוגדר כנקודה חמה והאכיפה תתוגבר ותתבצע במשך כל שעות היום".

לחם ושעשועים

הכנופייה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

קניון לב: מורי הנהיגה בעיר מתלוננים על חוסר אכיפה המוביל תלמידים להיכשל ברגע הגורלי. מי יעצור את עוגמת הנפש? | מילן מועלם 
דילוג לתוכן