חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איסטנבול באשקלון

העירייה בניסיון נוסף להחזיר את המדרחוב להיות שוקק ואטרקטיבי. גולת הכותרת מטריות כמו באיסטנבול ומתחם ליזמים | מילן מועלם 

ביום רביעי השבוע, יצאו לדרך עבודות שיפוץ במדרחוב המוזנח והעייף כשבשלב הראשון, יחלו העבודות להקמת מתחם ה-WHIZZ, ההאב הטכנולוגי, שיוקם במקום מסעדת הניצחון המיתולוגית.

מסעדת הניצחון בפני מהפך

המתחם, שהוקם לראשונה בעיר בשנת 2018 במטרה לעודד את עולם היזמות הטכנולוגית והעסקית בקרב תושבי העיר אשקלון והאזור, ישמש כחלל עבודה משותף, כמקום מפגש לקהילות יזמות והייטק וליצירת נטווריקנג.

בנוסף, יכלול המקום החדש הנצחה מיוחדת לפעילותה וסיפורה של המסעדה הוותיקה לאורך השנים. 

מאחורי ההחלטה להקים את המתחם בלב המדרחוב העירוני עומד חזון ראש העיר ומנהל מרכז הצעירים, ניסים בן דוד להחיות את המקום על ידי יצירת עוגנים שימשכו אליו תושבים ומבקרים. בהתאם לזאת הוכנה תוכנית אסטרטגית לחידוש ושדרוג המדרחוב, הן בהיבט הויזואלי-תכנוני והן בהיבט התוכני של יצירת תכנים לאוכלוסיות שונות, בעיקרם צעירים. 

שדרת המטריות החדשה במדרחוב

בהמשך צפויה לקום במדרחוב שדרת מטריות בדיוק כמו באיסטנבול ומתחמי בילוי רבים בסגנון ברים פתוחים ובהשראת שוק מחנה יהודה.

ראש העיר, תומר גלאם: ״המדרחוב העירוני הולך לשנות את פניו עם הקמת מתחם הסטארט-אפ והיזמות של אשקלון ממש במרכזו. יש פה אמירה כלכלית, אמירה חברתית ואמירה ערכית המשמרת את חשיבותו של המקום בעברה של העיר, בהווה ובמיוחד בעתידה של העיר. אני יכול להבטיח שזו רק ההתחלה בתוכנית האסטרטגית שלנו לחידוש ושדרוג המדרחוב וכחלק מהחזון להעניק למקום את הכבוד הראוי לו״.

המשנה לראש העיר הממונה על הצעירים, משה אטיאס: ״המטרה שלנו להחיות את המדרחוב וחזרתו להיות עורק מרכזי בפעילות המסחר של העיר אשקלון. כממונה על הצעירים, אני רואה בפרויקט הזה חשיבות עליונה בהחזרת הצעירים של העיר למדרחוב העירוני לאחר שנים של חוסר פעילות. מחזירים את הדופק למדרחוב. אני רוצה להודות לראש העיר, תומר גלאם, על הוצאת הפרויקט המדהים הזה אל הפועל ופרויקטים נוספים שיקרו כאן. אני רוצה להודות לשותפי יוחאי יפרח שיד ביד איתי רואה את טובת הצעירים באשקלון ולכל העוסקים במלאכה החשובה הזאת״. 

חתונה מרגשת בברזילי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

העירייה בניסיון נוסף להחזיר את המדרחוב להיות שוקק ואטרקטיבי. גולת הכותרת מטריות כמו באיסטנבול ומתחם ליזמים | מילן מועלם 
דילוג לתוכן