חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיעור באזרחות טובה

במשרד החינוך מרוצים ממבצע האנטיגן: 0.1% מכלל הנדבקים נמצאו חיוביים. המבצע מנע סגירת 1,000 כיתות | מילן מועלם

מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק, שבע רצון ממבצע האנטיגן שהגיע לסיומו הבוקר, עם חזרת התלמידים למוסדות החינוך.

במסגרת "מבצע אנטיגן 2" עם החזרה ללימודים לאחר תקופת החגים הגיעו הורי התלמידים בגילאי 12-3, ואספו כ- 1.4 מיליון ערכות בדיקה מהירה אשר חולקו בעמדות מד"א. יותר מ- 90% מההורים אשר נדרשו לבצע בדיקות לילדיהם הגיעו לעמדות החלוקה.

יותר מ- 600 אלף הורים דיווחו במערכת הדיווח הדיגיטאלית על ביצוע הבדיקה ותוצאותיה, והשאר בטפסי דיווח ידניים.

כ-0.1% מכלל הנבדקים התגלו חיוביים. בכך מנע המבצע סגירתן של כ- 1,000 כיתות ובידודם של כ- 30 אלף תלמידים. נתונים אלו ימשיכו ויתעדכנו בהמשך היום. באזור הדרום 200 תלמידים אובחנו חיובים לנגיף עד כה.

צילום ארכיון: דוברות עיריית אשקלון

סלוביק אמר:" שוב ההורים בישראל ובכלל המגזרים מלמדים את ילדיהם וחלק מהציבור המבוגר יותר, שיעור באחריות ובמחויבות חברתית ראויות לציון.

למרות ספקות שעלו בקרב רבים ואי שיתוף פעולה שהתעורר מצד אחרים, הורי התלמידים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים מוכיחים בפעם השנייה שניתן לסמוך עליהם. "מבצע אנטיגן 2" מהווה גם הוא כמו "מבצע אנטיגן 1" הוכחה מוחצת לאחריות הורי ישראל.

ממטולה ועד אילת בכלל המגזרים, הם גילו מחויבות לבריאות ילדיהם, לבריאות הקהילה, לצמצום הבידודים ולחשיבותה של רציפות הלמידה והנוכחות הפיזית של הילדים במוסדות החינוך. ברצוני להודות בראש ובראשונה להורים ולתלמידים כאחד על האמון, על שיתוף הפעולה ועל השיעור באזרחות טובה. למנכ"ל מד"א, אלי בין ולאנשיו אשר פעלו במסירות רבה להצלחת מבצע החלוקה. לכלל צוותי ההוראה, ולמנהלים בראשם, על מחויבותם ועל עוד עשייה רבה שתעשה במעלה הדרך".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

במשרד החינוך מרוצים ממבצע האנטיגן: 0.1% מכלל הנדבקים נמצאו חיוביים. המבצע מנע סגירת 1,000 כיתות | מילן מועלם
דילוג לתוכן