חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים מקום לשבת

נוסעי הרכבת מאשקלון טוענים שבעקבות שיפוץ התחנה, הספסלים נעקרו וההמתנה בעמידה מתישה: "אנו מצפים מרכבת ישראל להציב את צרכי הנוסעים בראש מעייניהם" | מילן מועלם 

תחנת הרכבת של אשקלון עוברת בחודשים האחרונים שיפוץ מרענן, כזה שאי אפשר לפספס.

במהלך השיפוצים, הוסרו מהתחנה הספסלים ששימשו את הנוסעים בזמן ההמתנה לרכבת. לאחרונה הסתיימו מרבית השיפוצים בתחנה, אבל הספסלים עדיין לא הותקנו.

תושבים שמשתמשים בשירותי הרכבת מידי יום פנו מספר פעמים להנהלת רכבת ישראל ולרוב מקבלים תשובה לפי צוות העובדים תודרך לחפש אנשים עם מוגבלות ולהציע להם חשבת במשרד.

תושב העיר שפנה לסקופ בבקשה לסייע מול הנהלת הרכבת אמר: "אני מגיעה לעתים הרבה לפני הרכבת ויש ימים שהרכבת גם מאחרת ויוצא שאני נאלץ לשבת על הרצפה או פשוט לעמוד וזה מתיש. זה להתחיל את היום ברגל שמאל ממש. אין לצוות במקום תשובה מתי יחזרו הספסלים למקום, מה גם שהפעם צריכים להיות הרבה יותר ספסלים ופינות ישיבה כי יותר ויותר תושבים משתמשים בשירותי הרכבת. אני מקווה שבעקבות הכתבה יותקנו ספסלים בהקדם כי זה סיוט".

מקס מורוגובסקי, יו"ר עמותת "תחבורה בדרך שלנו" מסר לסקופ: "שיפוצים לטובת נוסעי הרכבת הם דבר מבורך, אך נראה שבשיפוצים בתחנת אשקלון, תחנה פעילה ומבוקשת, נשכחו הנוסעים עצמם. התרענו כבר לפני חודשים על חוסר הנוחות שנגרם לנוסעים מהעדר מקומות ישיבה באולם הנוסעים, במיוחד בקיץ הישראלי, אף שהרצפה החדשה כבר הותקנה.

אנו מצפים מרכבת ישראל להציב את צרכי הנוסעים בראש מעייניהם ולתכנן את העבודות כך שהנוסעים לא ייפגעו".

מרכבת ישראל נמסר בתגובה:"אכן בוצע שדרוג משמעותי ומקיף לתחנת אשקלון במסגרתו שודרגו כל היבטי השירות בתחנה; שירותים, תאורה, נגישות, אולם הנוסעים, ריצוף ועוד.בשל עבודות השיפוץ הוסרו זמנית הספסלים והם צפויים להיות מוחזרים בימים הקרובים לאחר שהעבודות הסתיימו".

שוברים שתיקה

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

נוסעי הרכבת מאשקלון טוענים שבעקבות שיפוץ התחנה, הספסלים נעקרו וההמתנה בעמידה מתישה: "אנו מצפים מרכבת ישראל להציב את צרכי הנוסעים בראש מעייניהם" | מילן מועלם 
דילוג לתוכן