חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנה לחגים

 

רגע לפני השנה החדשה – כרבע מיליון שקלים לתושבת אשקלון שנפגעה בתאונת דרכים לאחר שרכב פגע במונית בה נסעה. את האישה ייצג עורך הדין איל כהן

 

לפני כשנתיים נסעה תושבת העיר בשנות ה -20 לחייה במונית במסגרת עבודתה בשעות הערב המאוחרות. סביר להניח שגם היא לא תיארה לעצמה, שאותה נסיעה תסתיים בבית החולים כשהיא כאובה וסובלת.

אלא שבעיצומה של הנסיעה ברחובות העיר, הרגישה לפתע הצעירה מכה חזקה וכאב חד בגבה ובראשה. מהר מאוד הבינו היא ונהג המונית כי רכב פגע במונית בעוצמה מאחור. לאחר המקרה, כשהיא והנהג התאוששו, פנתה הצעירה לבית החולים "ברזילי" בעיר לקבלת טיפול רפואי.

לאחר סדרת בדיקות, התברר כי היא סובלת מנקע בצוואר ומכאבי גב כתוצאה מהחבטה העזה שספגה המונית מהרכב הפוגע. היא שוחררה לאחר מספר שעות מבית החולים, עם המלצה למנוחה ומתן משככי כאבים שיסייעו לה להתמודד עם הכאבים מהם סבלה.

בעקבות התאונה, נדרשה לעבור טיפולי פיזיותרפיה ונעדרה כ-20 ימים מעבודתה, ובהמשך התברר כי היא סובלת מבלטי דיסק ומכאבי גב בעקבות התאונה.

לאחר המקרה פנתה הצעירה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן -קריסי – המתמחים בדיני נזיקין, בבקשה כי יסייע לה. בשלב ראשוני פנה עו"ד כהן לביטוח לאומי, שם הוכרה התאונה כתאונת עבודה ולאחר מכן נקבעו לתובעת אחוזי נכות.

לאחר מכן, הגיש עו"ד כהן הגיש תביעת נזיקין נגד חברת ביטוח החובה של המונית. בכתב התביעה טען עו"ד כהן, בין היתר, כי "עובר לתאונה יכולה הייתה התובעת לבצע כל פעולה יום – יומית פשוטה, יכולת אשר נפגעה בעקבות התאונה. עוד תבע עורך דין כהן, לפצות את הצעירה בגין אובדן ימי עבודה בעבר, פגיעה בשכרה בעתיד, הוצאות רפואיות שנגרמו לה בעקבות המקרה, הוצאות רפואיות בעתיד, צער כאב וסבל.

בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה, נקבע כי הצעירה תפוצה ב-190 אלף שקלים מחברת הביטוח בעקבות נזקי הגוף שנגרמו לה בתאונה, זאת בנוסף היא למענק הנכות אותו קיבלה בסך של למעלה מ- 62 אלף שקלים מהמוסד לביטוח הלאומי, ובסך הכל למעלה מרבע מיליון שקלים בעקבות התאונה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן