חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצתה בדלילה

חוף דלילה
תושב העיר נעצר בחשד להצתה בדלילה. החוף שינה את פניו אחרי שיפוץ מאסיבי שכלל החלפת תשתיות ופתרונות ניקוז להצפות החורף | מילן מועלם

משטרת ישראל עצרה אמש לחקירה, תושב אשקלון בשנות ה-50 לחייו, לאחר שעפ"י החשד הצית צמחייה סמוך לחוף דלילה.

השוטרים שהוזעקו למקום בעקבות דיווח על הצתה, ערכו סריקות שמהלכן איתרו את החשוד ועצרו לחקירה.מעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש השלום עד מחר.

בשבוע שעבר, אחרי עשרות שנים של הזנחה, זה קרה: המבואה הישנה לחוף ׳דלילה׳ שינתה את פניה ומעתה, את התושבים והמבקרים מקבלת חזית חדשה עם נוף ישיר ומרהיב לים, שיוצרת קשר בלתי נפרד בין העיר לרצועת החוף.

בזכות הפרויקט תהפוך המבואה הישנה למוקד תיירותי חדש ומרכזי שיחזק את העסקים והמסחר במקום ויצור מרחב ציבורי שמחבר בין הים לעיר, תוך שמירה על הסביבה והמשאבים הטבעיים בהם נתברכה העיר אשקלון.

במסגרת העבודות ניתן פתרון יצרתי לנושאים הנדסיים כמו בטיחות וניקוז ויינתן מענה לנגישות במתחם עבור תושבים עם צרכים מיוחדים. כחלק מהתוכנית, נוספו טריבונות ישיבה לכיוון הים ורחבת ההרקדות הורחבה.

ראש העיר, תומר גלאם: "מסמנים וי על פרויקט נוסף לרווחת התושבים – שדרוג מבואת חוף ׳דלילה׳ – השער החדש לאחד החופים היפים והמבוקשים בישראל שיהיה מעכשיו מזמין, יפה ונגיש יותר. מזמין אתכם לבוא ולחזות בשינוי המרהיב במו עיניכם ועל הדרך, לחזק את העסקים במקום״.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תושב העיר נעצר בחשד להצתה בדלילה. החוף שינה את פניו אחרי שיפוץ מאסיבי שכלל החלפת תשתיות ופתרונות ניקוז להצפות החורף | מילן מועלם
דילוג לתוכן