חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התפקיד החדש של אושרה צרויה ימין

ימין תכהן בתפקיד החדש שמטרתו יצירת קשרי קהילה וחיזוק קשרי הרשות מול תושבי העיר למען ייעול ושיפור השירות תוך קביעת תקני איכות שירות ומדידתם באופן יעיל ושיטתי  

הוועדה למינוי בכירים בעיריית אשקלון, בחרה השבוע פה אחד, באושרה צרויה ימין לתפקיד מנהלת קשרי קהילה והסברה.

ימין , תושבת אשקלון, בעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במשפט, מילאה את תפקיד דוברת העירייה משנת 2017 כאשר בשנת 2019 סופח אגף השירות לאגף הדוברות. 

במסגרת תפקידה הובילה ימין תהליכים שירותיים לתושב כגוון הצבת פלטפורמה נוספת לקבלת פניות התושבים (ווטסאפ), הקמת קבוצות קהילתיות בהן התושב מקבל הודעות מטעם הרשות ישירות לנייד והטמעת מערכת חדשה ומתקדמת לקבלת פניות מוקד שהובילה לממשק נוח ויעיל יותר עבור הרשות והתושבים. 

בימים אלה, עובדת ימין על אמנת שירות פנימית, הנגשת שירותים עד הבית לתושבים וותיקים ואנשים עם מוגבלויות באמצעות מיזם 'אוטובוס השירות' ועוד.  

בין יתר דרישות התפקיד תהיה ימין אמונה על ניהול קשרי קהילה מול התושבים בעיר, פיתוח השירות המקוון ופיתוח ערוצי התקשורת הקהילתית, קידום תהליכים לשיפור השירות, בהם, הטמעת מערכת C.R.M באגפי העירייה. מערכת אשר תסייע בבקרת איכות השירות ותמדוד את שביעות הרצון של התושבים, וכל זה במטרה לשפר את חווית השירות בקרב התושבים.

על האגף, הכולל את המוקד העירוני והמחלקה לפניות הציבור, יהיה לזהות את הצרכים העולים מהשטח ולהעניק מענה איכותי ומקצועי, לפעול להידוק הקשר בין העירייה לקהילה תוך בניית מערך הסברה וביצוע סקרי שיתוף ציבור. 

ראש העיר, תומר גלאם: "עיריית אשקלון עברה מהפכה בשנים האחרונות בתחום השירות לתושב ואנחנו שמים דגש ביתר שאת על עקרונות של מתן מענה מהיר, איכותי, יעיל ואמין לפניות התושבים. אני מאמין כי באמצעות מנהלת קשרי קהילה והסברה נמשיך להוביל את מהפכת השירות ואף להרחיב אותה, בכל תחומי החיים, לרווחת תושבי אשקלון״. 

אושרה צרויה ימין: ״אני מודה להנהלת העירייה על האמון שנתנו בי בבחירתי לתפקיד. אמשיך לפעול למען העיר ותושביה במטרה לשפר ולייעל את רמת השירות הניתנת לתושבי העיר. טיב השירות מהווה השפעה ישירה על איכות חיי התושבים ואנו כרשות נפעל להעניק שירות איכותי, אמין וזמין״

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ימין תכהן בתפקיד החדש שמטרתו יצירת קשרי קהילה וחיזוק קשרי הרשות מול תושבי העיר למען ייעול ושיפור השירות תוך קביעת תקני איכות שירות ומדידתם באופן יעיל ושיטתי  
דילוג לתוכן