חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעקבות התחלואה: אירועי הקיץ בוטלו

תרבות הופעות
אשקלון עשויה להפוך לעיר אדומה כבר השבוע עם תחלואה גבוהה. האירועים המתוכננים לא יתקיימו הקיץ|מילן מועלם

על רקע התחלואה הנרחבת בעיר, החליטה העירייה לדחות את אירועי הקיץ, בהם רביעי שמח, הפנינג משפחות בשכונה ופסטיבל לייב אשקלון.

כידוע, היום (ראשון) הורחב התו הירוק גם למתחמים פתוחים בכל כמות משתתפים, ומיום 20.08 אמור התו הירוק להתרחב גם לגילי 1-12, מה שהיה מאפשר כניסה לאירועים לכלל הגילים רק בהצגת תעודת מתחסן/מחלים או בדיקת קורונה שלילית, מה שהיה מגביל את ההשתתפות של התושבים שיכולים היו לקחת חלק באירועים.

אלדד עובדיה

עיריית אשקלון קוראת לתושבים להקפיד על ההנחיות ועל כל תנאי הבידוד לחוזרים מחו״ל ובעיקר, לגשת להתחסן במטרה להרחיב את מעגל המתחסנים החל מגיל 12.

העירייה מציעה הסעות לקבלת החיסון השלישי לגילי 60 ומעלה עם קשיי מוגבלות וניידות והם מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106 לתיאום ההסעה היישר מביתם ועד לקופת החולים הרלוונטית עבורם.

בעירייה מדגישים כי ככל שנתוני התחלואה ישתפרו וההגבלות יוסרו, גם האירועים ישובו, במתכונת זו או אחרת ובמועד המתאים.

ראש העיר, תומר גלאם: ״ההחלטה לדחות את האירועים לא פשוטה אך מתבקשת ומה שהכריע היה הרחבת התו הירוק לכלל הגילים, מה שאומר שרבים מהם, בעיקר ילדים ונוער, לא יוכלו לקחת חלק באירועים. אנחנו רואים כמה חשוב לנקוט בצעדים כבר בשלב הזה על מנת למנוע התפרצות עתידית באשקלון עם כל המשתמע מכך. עד כה האירועים נחלו הצלחה וסחפו תושבים רבים ואני משוכנע כי ברגע שנוכל לשוב ולקיימם, התושבים יפיקו מהם הנאה רבה. עד אז, אני קורא לתושבים, מגיל 12 ומעלה – גשו להתחסן. זה מה שיוכל למנוע מהתחלואה להתפשט וביחד, נעצור את נגיף הקורונה״.

חבר המועצה הממונה על האירועים, משה אטיאס: ״פתחנו את הקיץ בצורה הטובה ביותר עם שלל אירועים מהנים עבור כל המשפחה, רצינו לחזור לשגרת האירועים אחרי תקופה ארוכה ללא אירועים. לצערי הרב התחלואה בעיר ובארץ עולה ומגיעה למצב ממשי של סכנה לבריאות של כולנו וכמו שאתם יודעים החיים שלנו יותר חשובים מאירוע כזה או אחר ולצערי כעת אנו נאלצים לקטוע את הכיף. אני קורא לכלל התושבים להשמע להנחיות משרד הבריאות, לגשת להתחסן ולהבדק במידה ויש חשש. רק כך נוכל לחזור לשגרת החיים שאנו מכירים, לאירועים ולחיי התרבות אליהם כה התגעגענו״.

כאן ביקרו חולי קורונה בימים האחרונים בעיר: 

תחלואה חריגה באשקלון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אשקלון עשויה להפוך לעיר אדומה כבר השבוע עם תחלואה גבוהה. האירועים המתוכננים לא יתקיימו הקיץ|מילן מועלם
דילוג לתוכן