חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

HOLA עומר: אשקלון חוגגת קיץ

אחרי שנה נטולת אירועי תרבות, העירייה מתכננת פסטיבל חינמי ומושקע במיוחד עם הזמרים המובילים בישראל ובראשם עומר אדם. כל הפרטים על אירועי הקיץ | מילן מועלם 

בפורים 2020, נכנס עולם התרבות בישראל ובאשקלון בפרט להקפאה, אחרי התפרצות הקורונה. מאז ועד היום התקיימו בעיר אירועי תרבות בודדים ובחודש הבא האירועים חוזרים ובגדול עם פסטיבל אשקלון LIVE.

אירועי הקיץ שיתקיימו בחודש אוגוסט, הותאמו לכל המגזרים והגילאים בעיר, מילדים דרך בני נוער ועד מבוגרים והציבור הדתי. 

בשיא האירועים יתקיים כאמור, פסטיבל LIVE, ארבעה ימים של הופעות חיות עם מיטב זמרי ישראל, אמנים מקומיים ודוכני אוכל. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 23-26.08.21, בימים שני עד חמישי החל מהשעה 20:00 בחוף בר כוכבא ויופיעו בו עומר אדם, שלומי שבת, דקלה, אברהם טל, רותם כהן, סטטיק ובן אל ואגם בוחבוט. הכניסה למופעים בחינם.

כבר בסוף חודש יולי יחל הפנינג משפחות בשכונות. בכל שבוע יגיע כוכב ילדים אחר לשכונות לצד מתנפחים, עמדות יצירה ומשאיות אוכל. 

הציבור הדתי יהנה בתקופת בין הזמנים מפסטיבל שיתקיים בפארק אגמים ב-5.8 עם מופע מרכזי של מרדכי שפירא וגד אלבז שיארחו את ניסים בלאק ואורי דוידי ועם מופע חימום של אבי אילסון, איתי עמרן, אסף הרוש וצמד ילדים בליוויי קלידן, הכניסה לפסטיבל בחינם.

בנוסף, במהלך הפסטיבל יוכלו התושבים ליהנות ממתקני לונה פארק עם ספינת פיראטים, קרוסלת דינוזאורים, קרוסלת חלליות, מתנפחים ועוד. 

ראש העיר, תומר גלאם אמר השבוע: "אני שמח להציג בפני התושבים את אירועי הקיץ המהנים והמגוונים שלנו לאחר שנה לא פשוטה שעברנו. למרות שגם במהלכה קיימנו אירועים, הפעם אנחנו עושים זאת עם מיטב האמנים מהשורה הראשונה בישראל ולקהל רחב של צופים. אני מזמין את כולם, תושבי אשקלון ומחוצה לה, להגיע וליהנות מפסטיבל של הופעות חיות במיקום היפה ביותר בישראל ובעיר שנמצאת בתנופה אדירה בכל התחומים".

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

לצד כל אלו, גם אגף תרבות נוער וספורט יקיים שורה של אירועים, בהם: יריד רומנטיקה ויריד קיץ, סיורי סליחות וסיור לימודי לירושלים, טורניר מאמאנט חופים, ערבי זמר עברי, הרקדות בטיילת מידי מוצאי שבת, ערב ג'אם ולהקות צעירות, מופעים, סדנאות וקורסים לכל הציבור. הפירוט המלא באתר העירייה.

החברה העירונית אשקלון  שמובילה בימים אלו את בית הספר של הקיץ וקייטנות קיץ עבור למעלה מעשרת אלפים ילדות וילדים, שקדה במהלך התקופה האחרונה על מגוון אירועים ופעילויות עבור תושבי אשקלון לחופשת הקיץ, עם הקרנת סרט ופיצה של "דלהי ספארי", "אסטרו בוי" ונוער הפלא, הפנינג קיץ, יום ספורט, הצגות ילדים והדרכות להורים. את פירוט האירועים והפעילויות המלא ניתן למצוא באתר החברה העירונית אשקלון.

לוח המופעים המלא: 

28.07 – הדוד חיים בפארק אגמים

04.08 – יובל המבולבל בדשא הגדול באפרידר

11.08 – מני ממטרה בשכונת גבעת ציון

18.08 – טררם+טלי חגיגה לי ומורן צמד היועצות מכוכב אחר בפארק חטואל בשכונת שמשון

23.08 – עומר אדם

24.08 – שלומי שבת מארח את דקלה

25.08 – אברהם טל ורותם כהן

26.08 – סטטיק ובן אל מארחים את אגם בוחבוט וסטפן

צילום: אושר פשבר, רפי דלויה וקבוצת מדיה הופ, ניר עמוס, שי פרנקו, דניאל קמינסקי, משה נחומוביץ קרופ, משה נחומוביץ, דודי חסון, רונן פדידה, גבריאל בהרליה, אינסטגרם עומר אדם, שרון גניש

בעקבות ריבוי תלונות: ועדת בדיקה חיצונית לתאגיד המים

אמיר ניב נבחר לתפקיד מנהל הסכם הגג

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אחרי שנה נטולת אירועי תרבות, העירייה מתכננת פסטיבל חינמי ומושקע במיוחד עם הזמרים המובילים בישראל ובראשם עומר אדם. כל הפרטים על אירועי הקיץ | מילן מועלם 
דילוג לתוכן