חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוקבים בדאגה: מקור ההדבקה של התלמידה אינו ידוע

מורה מבית יחזקאל, אמא של תלמידת אומנויות שנדבקה בקורונה, עברה בדיקה דחופה. התשובות יגיעו במהלך היום, מקור ההדבקה שלה לא ידוע 📸 מילן מועלם


אמה של תלמידת אומנויות שנמצאה חיובית לקורונה, עברה היום בדיקת קורונה דחופה במיון בית החולים ברזילי. התשובה תגיע עוד הערב.

וכאן העלילה מסתבכת: התלמידה מאומנויות לא הגיעה לבית הספר אחרי חופשת החג, אך האם, מורה בבית יחזקאל,  המשיכה ללמד ולטענת הורים בבית יחזקאל, נחשפה לכל התלמידים ואנשי הצוות של בית הספר.

התשובה על בתה החולה הגיעה היום, בזמן שהאם נכחה בעבודתה. באותו הרגע היא עזבה את בית הספר. לטענת גורמים בעירייה, הם לא היו מודעים לכך שהתלמידה עוברת בדיקת קורונה והידיעה על כך שהיא חולה תפסה אותם לא מוכנים.

הורי בית יחזקאל ממתינים בדריכות לתשובת הבדיקה ואם המורה תמצא חיובית, כל ילדי בית יחזקאל ישלחו לבדיקות קורונה ולבידוד.

הדבר הנוסף שמדאיג את מערכת החינוך בעיר הוא שמקור הדבקתה של התלמידה אינו ידוע. על פי הידוע להם, התלמידה לא נחשפה לחולה מאומת.

במערכת החינוך בעיר בודקים את האפשרות להורות על סגירת מוסדות החינוך. ממתינים לתשובות נוספות📸

בעירייה ממתינים כאמור לתוצאת בדיקת המורה ולתוצאות תלמידים נוספים שעברו בדיקות קורונה. האופציה לסגור את הלימודים מונחת על השולחן וקרובה מתמיד. בשעות אלה נערכות התייעצויות בעירייה.

אברהם רווח, יו"ר פורום ההורים העירוני לא שלל היום את האפשרות לסגור את מוסדות החינוך ובמסר ששלח להורים כתב:

" אנו שוב נחשפים למקרים בהם תלמידים מבתי ספר שונים בעיר נחשפו לנשאי נגיף הקורנה או לחשודים כחולים בנגיף.

אני כיו"ר פורום ההורים וכל חברי הפורום בודאי לא נסכים למציאות בה ילדנו נכנסים לסכנת הידבקות או אפילו לחשש הידבקות, אך מאידך עלינו להשכיל ולהבין כי משרד הבריאות והחינוך וכן הרשות המקומית פועלים היטב על מנת לתת מענה מקסימלי לכל הנדרש ובוחנים באופן רציף את דרכי הפעולה הנכונות לשם דאגה לשלום התלמידים.

אנו בודקים תדיר את מקרי ההדבקה ואת אחוזי התחלואה וכן את מספר השוהים בבידוד בקרב תלמידי העיר.

חשוב שנדע כי אנו ערים לחשש ההורים בדאגה לשלום הילדים, ואנו הן בכובע של ההורים המודאגים, וכן כנציגים שלכם מבטיחים כי נעשה כל אשר לאל ידנו על מנת לפעול בשיקול דעת כאשר הקו המנחה היחיד הוא דאגה לשלומם של התלמידים בלבד.

כל האפשרויות מונחות על הכף החל מהמשך השיגרה בצל הקורנה תוך טיפול נקודתי בכל ארוע תוך בחינת הממצאים באופן רציף, ועד להפסקת הלימודים בכלל מערכות החינוך העירוניות.

אנו סומכים את ידנו על הנהגת העיר ומשרדי הבריאות והחינוך בידיעה שאף הם מניחים את שלום הילדים בראש מעינם ויקבלו את ההחלטה הנכונה והראויה בעניין. אני וחבריי לפורום נמשיך להיות קשובים לרחשי ליבכם במטרה להיות לכם לעוגן בכל החלטה שתתקבל".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן