חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בסוף החודש: אירוע גאווה במימון עירוני

קהילת הלהט"ב תפיק אירוע גאווה, העירייה תשתתף במימון. וגם: איך מתייחסים באשקלון לקהילה הגאה? כל הפרטים היום בעיתון סקופ | מילן מועלם

בעוד כשבועיים יתקיים אירוע הגאווה השנתי. האירוע שלא תפס תאוצה בשנים קודמות, זוכה השנה לקידום נרחב יותר כחלק מאירועי חודש הגאווה.

עיריית אשקלון תשתתף במימון האירוע, כך לפי התחייבות שניתנה לעמותה המארגנת. התקציב הועבר מראש לעירייה על ידי המשרד לשיווין חברתי. 

אלא שלא כולם בעיריית אשקלון מרוצים מההחלטה לקחת חלק באירוע וגורם בעירייה אמר: "זה אירוע שעלול להציף שוב את הדיון וההסתה ולכן היה עדיף לטובת כלל הציבור ולטובת הקהילה הלהטבית שהעירייה תמשיך להיות נייטרלית". 

על פי מדד הגאווה ברשויות המקומיות, אשקלון אינה מובילה בתמיכה בקהילה הגאה כמו בערים אחרות. העירייה אומנם מפעילה קבוצה של ארגון איגי בהשתתפות העירייה,אך על פי תוצאות המדד, אינה תומכת בגלוי בפעילות. 

כך למשל עולה כי אין הכשרות צוותי חינוך בנושא נוער להט"ב בקהילה הדתית והעירייה לא תלתה בבניין העירייה או במרחבים הציבוריים את דגל הקהילה בחודשי יולי אוגוסט. 

עוד על פי המדד, העירייה לא פנתה לקהילה הגאה בפלטפטרמות הייעודיות וסיעת ראש העיר לא חתמה על "המצע הגאה" טרום הבחירות ב-2018.

עוד עולה כי העירייה השתתפה גם במימון אירועי הגאווה בשנת 2019 אך לא שלחה נציג בכיר לאירוע. לוגו העירייה גם לא הופיע על ההזמנה הרשמית למרות שהיה מימון עירוני והאירוע לא פורסם במדיות של העירייה. 

בעיריית אשקלון בחרו שלא למסור תגובה רשמית לנושא.

בהיעדר אכיפה: הביזנס החדש של תושבי החוץ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

קהילת הלהט"ב תפיק אירוע גאווה, העירייה תשתתף במימון. וגם: איך מתייחסים באשקלון לקהילה הגאה? כל הפרטים היום בעיתון סקופ | מילן מועלם
דילוג לתוכן