חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרבי של כולם

מאות משתתפים בהפקת ההילולה של הרבי מליובאויטש: "מפיצים אור ומעשים טובים בכל רחבי העיר" | מילן מועלם   

למעלה מ-500 מוזמנים, בינהם אנשי ציבור ואנשי עסקים, התאספו השבוע באולמי דולוס במרינה מול לרגל 27 שנה להילולת כבוד קדושת הרבי מליובאויטש.

סביב שולחנות ערוכים בסעודת מצווה עשירה, אמרו יחד לחיים ונהנו מתכנית וידיאו מרוממת ומרתקת במיוחד. אחד הסיפורים הבולטים ביותר היה של שלמה בטיטו, שגדל במרוקו בישיבת חב"ד והיה קשור בנפשו לרבי. בטיטו, דמות מוכרת בעיר, ריגש מאוד את הקהל. 

 

להקת "נכספה" ניגנה במהלך הערב את ניגונו הקדוש של בעל התניא ארבע בבות ואת נר ההילולא הדליקו  גבי מכלוף ומשפחתו ואלי אלעזרא שתרמו את הערב. 

מוסדות החינוך המבוקשים ביותר בעיר, גם בקרב הציבור החילוני וגם בקרב הציבור הדתי, שייכים לחב"ד. במהלך הערב הוקרן סרטון וידיאו מיוחד שתיאר את התפתחות חב"ד אשקלון משנת תשנ"ד 1994, שנת הסתלקותו של הרבי, עד ימינו אנו, כשהפתעה מיוחדת ציפתה למשתתפים בשיר מיוחד שביצעו בוידיאו ילדי מוסדות החינוך של חב"ד אשקלון, ילדי הגנים, בתי הספר, התיכון, והישיבה. 

המשתתפים קיבלו על עצמם החלטות טובות להתחזקות באהבת ישראל ובאכפתיות ובהפצת התורה והמצוות לכל יהודי על פי דרכו של הרבי. 

בין המשתתפים התקיימה הגרלה מיוחדת על דולר שניתן מידו הקדושה של הרבי לברכה והצלחה, תרומת הרב אהרון פרוס לרפואת מנחם מענדל בן פייגא. 

המשתתפים חתמו על פדיון נפש עם בקשות ברכה לזכות כלל תושבי העיר, שייקראו על ציונו של הרבי בניו יורק על ידי שלוחו באשקלון מזה למעלה מ-40 שנה, ראש מוסדות חבד הרב מנחם ליברמן שליט"א. 

הרב מנחם ליברמן אמר השבוע ל"סקופ":" זכות גדולה ביום כזה לעיר אשקלון שמתאספים בה מאות רבות של יהודים באהבה אחווה ואחדות אמיתית, ולומדים ומתחזקים במורשתו של הרבי. בטוחני שההשתתפות בהילולא הקדושה תעמוד לכל אחד ואחת בבריאות, בפרנסה טובה בנחת שמחה וכל המצטרך". 

הרב שמואל גרוזמן הוסיף:"אני מבקש להודות לתורמים הנכבדים מר גבי מכלוף ומר אלי אלעזרא על תרומתם הנכבדה שאיפשרה את קיום הארוע".

ראש העיר, תומר גלאם, שלח את ברכתו למשתתפים ושלוחי חב"ד :"אתם שלוחי חב"ד השכלתם ללכת בדרכו של הרבי בערכים של ערבות הדדית ואהבת ישראל חוצי קהלים ועדות. אני מעריך וגאה על שיתוף הפעולה של שלוחי חב"ד עם העירייה למען דור העתיד ולמען חינוך ילדינו. אני מודה לשלוחי חב"ד על הפעילות המעשים הטובים והאור שאתם מפיצים בכל רחבי העיר."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מאות משתתפים בהפקת ההילולה של הרבי מליובאויטש: "מפיצים אור ומעשים טובים בכל רחבי העיר" | מילן מועלם   
דילוג לתוכן