חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההרוגה מפגיעה ישירה בביתה הובאה למנוחות

שומר החומות
ראש העיר השתתף בהלוויה של נלה גורביץ' ואמר: "עוברים ימים קשים" | מילן מועלם

לפני זמן קצר נערכה בבית העלמין באשקלון הלוויתה של נלה גורביץ׳, תושבת העיר בת ה-57, שנהרגה ביום שלישי האחרון מפגיעת רקטה בביתה. לבקשת המשפחה, ההלוויה לא צולמה או סוקרה על ידי התקשורת.

ראש העיר, תומר גלאם, השתתף בהלוויה. לגורביץ' לא היו ילדים והיא התגוררה עם בעלה גרגורי שנפצע גם הוא בפגיעת הרקטה בביתם.

גלאם אמר בהלוויה: "התכנסנו כאן יחד לחלק כבוד אחרון לנלה, תושבת העיר אשקלון, בת חמשים ושבע,שמצאה את מותה בדרך טראגית ובצורה בלתי נתפסת, בזמן שאנחנו נלחמים מול אויב אכזר, שאינו בוחל בשום אמצעי כדי להרס, לפגע ולגדע חיים של אזרחים חפים מפשע, ארגון טרור שלא מבחין בין תינוקות רכים לקשישים, בין נשים לגברים, בין ילדים למבוגרים. אחוזי אמוק וטרוף הם יורים לכל עבר במטרה אחת – לרצח כמה שיותר יהודים, ונלה, נהרגה רק כי היתה יהודיה, יהודיה ציונית שעלתה לישראל בשנת 1990 יחד עם בעלה גרגורי ולפני תשע שנים עברה לעיר אשקלון.

חבריה של נלה והשכנים שהכירו אותה מספרים על אשה צנועה, שקטה ואדיבה, שביום שלישי האחרון נהרגה במקום האישי והפרטי שלה ושל בעלה, בביתם שמול הים.

העיר אשקלון ידעה ימים קשים, אבל הימים האלו שאנו עוברים הם ימים קשים ביותר. כמות הפגיעות, האבדות וההרס גדולה וכואבת,אך למולה, בתשובה מוחצת ובלתי מתפשרת לארגוני הטרור בעזה נצבים תושבי אשקלון, שמפגינים חסן אדיר ותעצומות נפש, שמקדשים את החיים, ששומרים ומגנים על החיים, שנותנים לצבא ההגנה לישראל, לכחות הבטחון ולממשלת ישראל את הגבוי המלא לפעל כדי שנצא מהמערכה הזאת כשידינו על העליונה.

גריגורי היקר, ליבי אתך, אבדת את היקר לך מכל ואין בפינו מספיק מלות נחמה להציע לך מלבד תמיכה וחיזוק. דע שהעיר אשקלון כולה אתך ומאחוריך ועירית אשקלון עומדת לרשותך בכל דבר.יהי זכרה של נלה ברוך ונצור בלבנו לעד״.

ארגוני החסד באשקלון למען החיילים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראש העיר השתתף בהלוויה של נלה גורביץ' ואמר: "עוברים ימים קשים" | מילן מועלם
דילוג לתוכן