חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אומרים לא לבריונות

ראש העיר נפגש עם איתמר ז׳ינו בן ה-10 שריגש מדינה שלמה; ראש העיר: "הפכת ממחוזק למחזק, אתה מעורר השראה הן בקרב ילדים והן בקרב מבוגרים"

השבוע (ראשון) נפגש ראש העיר, תומר גלאם עם התלמיד איתמר ג'ינו בן ה-10 ואמו, אילנית, על רקע סיפורו מעורר ההשראה בעקבות חרם שעבר בבית הספר. איתמר החליט לשנות את חייו ולמרות הקשיים, הוא נכנס לשגרת חיים בריאה וספורטיבית. לאחר שחשף את סיפורו הוא יצר שיח בריא יותר בקרב ילדים ובני נוער ברשתות החברתיות.

בסיום המפגש המרגש, הנחה ראש העיר כי איתמר יעביר הרצאות הן לתלמידים והן לצוותים החינוכיים על התמודדות עם מצבים אלו ועל הדרכים שניתן לזהות התנהגות של חרם ובריונות כלפי אנשים בסביבתנו.

בתוך כך, החלה העירייה בתליית שמשוניות בכניסה לכל בתי הספר בעיר, היסודיים והעל יסודיים, בסימן ׳אשקלון אומרת לא לבריונות ולשיימינג׳, במטרה להעלות על סדר היום את השיח בקרב הילדים ובני הנוער בנושאים של בריונות, אלימות מילולית ופיזית וקבלת האחר.

ראש העיר, תומר גלאם: "סיפורו של איתמר ריגש מדינה שלמה והפך לסיפור מעורר השראה על ילד בן 10 שהפך ממחוזק למחזק. ילד שכבר בכיתה ג' החליט לשנות את חייו לכיוון טוב יותר ובריא יותר. המחויבות שלנו הן כרשות והן כהורים היא להעלות על סדר היום של ילדנו את השיח על קבלת האחר ואהבת חינם וזה מה שאנחנו עושים באמצעות מערכת החינוך העירונית, מחנכים קודם כל לערכים. נמשיך לפעול לקידום הנושא ולהטמעה של חשיבה מכילה, מכבדת ומקבלת בקרב התלמידים, בסימן ואהבת לרעך כמוך״.

אמא של איתמר, אילנית ג'ינו: "ממש התרגשנו שראש העיר הזמין אותנו אילו ושהוא לוקח חלק במאבק נגד בריונות וחרמות. אני חושבת שזה המאבק הכי מקודש, המאבק למען ילדנו. בתור אמא שעברה את המאבק אנשים לא מבינים באיזו רמה זה פוגע במשפחה כולה. אני מודה וגאה בראש העיר על כך שהוא נותן יד כדי לקדם את המאבק החשוב הזה כדי שאף ילד לא יגדל להיות מבוגר מצולק נפשית״.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראש העיר נפגש עם איתמר ז׳ינו בן ה-10 שריגש מדינה שלמה; ראש העיר: "הפכת ממחוזק למחזק, אתה מעורר השראה הן בקרב ילדים והן בקרב מבוגרים"
דילוג לתוכן