חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פירוק והרכבה

העירייה החלה בשיפוץ המקיף בחוף דלילה ולמרות השיבושים בגישה למקום, בעלי העסקים מרוצים: "הסכמנו לזה, הגיע הזמן לחוף דלילה מחודש" | מילן מועלם 

בתחילת השבוע תם עידן בחוף דלילה: הסמל המיתולוגי של החוף, פרגולת הכניסה הישנה והמוכרת, שהתמוטטה אט אט בשנים האחרונות, פורקה לחלוטין.

מיד לאחר מכן החלה העירייה להרוס את כל הרחבה הנמצאת בין העסקים בחוף בדרך לבניה מחודשת וחדשנית של מתחם הבילוי.

השיפוץ המהיר שהחל השבוע ימשך כשלושה חודשים במהלכם צפויים שיבושים בגישה לחוף אך עם זאת, ישתדלו בעירייה שלא להפריע לפרנסתם של העסקים.

בעלי העסקים שנפרדו השבוע מכל מה שייצג פעם את חוף דלילה, התרגשו ושמחו על תחילת העבודות אחרי שנים של הזנחה.

לפני כשלושה חודשים, התראיינו בעלי העסקים לסקופ וסיפרו על סכנת חיים ממשית לבאים לחוף ובעיריית אשקלון החליטו לקחת ברצינות את התלונות ולהקדים את השיפוץ שתוכנן לשנה הבאה, באופן מיידי.

כאמור דרכי הגישה לעסקים במתחם כמעט ולא קיימות בשלב זה אך את בעלי העסקים זה לא מטריד כלל ולהיפך, הם המתינו לשיפוץ המדובר במשך שנים ומברכים על ההחלטה לפתוח בשיפוץ גם אם מדובר בתקופה שאמורה להביא קהל רב לחוף.

"למרות שזה מפריע וחוסם את הגישה, העירייה עשתה החלטה אמיצה לפתוח בשיפוץ דווקא לפני שנגמרת ספירת העומר ורבים נוהגים לחזור לבלות בחוף. לקחנו את זה בחשבון ואנחנו מעדיפים שזה יקרה עכשיו ומיד כי אין לדעת מה יקרה בעוד מספר חודשים".

הפרויקט יהפוך את המבואה הישנה למוקד תיירותי חדש ומרכזי, יחזק את העסקים והמסחר במקום ויצור מרחב ציבורי שמחבר בין הים לעיר.

תוך שמירה על הסביבה והמשאבים הטבעיים בהם נתברכה העיר אשקלון, יוכלו התושבים ליהנות מנוף ישיר לים ומאלמנטים המותאמים לסביבה הימית.

כמו כן, העבודות יעניקו פתרון יצרתי לנושאים הנדסיים כמו בטיחות וניקוז ויינתן מענה לנגישות במתחם עבור תושבים עם צרכים מיוחדים. כחלק מהתוכנית, יוספו טריבונות ישיבה לכיוון הים ורחבת ההרקדות תורחב.

 

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

העירייה החלה בשיפוץ המקיף בחוף דלילה ולמרות השיבושים בגישה למקום, בעלי העסקים מרוצים: "הסכמנו לזה, הגיע הזמן לחוף דלילה מחודש" | מילן מועלם 
דילוג לתוכן