חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלאם: "נערוך בדיקה מקיפה"

ראש העיר שוחח עם אמו של מתן אליהו שתיארה מציאות עגומה: "מתן בהפסקות לבד" |מילן מועלם

בהמשך לכתבה ששודרה אמש ובה השתתף מתן, תלמיד כיתה ו׳ מאשקלון, שוחח הבוקר ראש העיר, תומר גלאם, עם אמו של הילד והבטיח להיכנס לעובי הקורה ולברר כיצד עבר החרם מתחת לרדאר של הגורמים המקצועיים.

״שוחחתי כעת עם אמו של מתן, תלמיד כיתה ו׳, שתיאר סיטואציה שריגשה את כולנו ונוגעת לכל אחת ואחד מאיתנו. אף ילד וילדה לא צריכים להרגיש את מה שמתן חש והתפקיד שלנו, הן כרשות והן כחברה, הוא לוודא את זה ובשלב הזה, להעניק למתן את כל התמיכה, ההעצמה והחיזוק שהוא זקוק להם. תמיד אמרתי שערכים הם לפני הכל ובחזון החינוכי שלנו הטמענו את זה הלכה למעשה. ראש מנהל חינוך, יובל זוזט מתכוון לבצע בדיקה מעמיקה ויסודית של המקרה ולערב את גורמי המקצוע הרלוונטיים כדי למנוע הישנות של מקרים דומים. אני פונה מכאן להורים לתלמידים, פקחו את עיניכם, בדקו את השיח בהם מעורבים ילדיכם ואם עולה בכם חשש להימצאות של תופעות כמו בריונות וחרם, פנו אלינו ונטפל בכך באופן מיידי. ואהבת לרעך כמוך, זהו הכלל החשוב והגדול ביותר שיש לנו בחברה״.

מיטל, אמו של מתן: ״אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה ועל העזרה המיידית ומעריכה את כל גורמי המקצוע, מינהל חינוך ואנשי החינוך שפועלים בנושא. המטרה בראש ובראשונה להעלות מודעות בקרב ההורים והילדים, שלא מבינים כמה תופעת החרם היא עצומה. האצבע המאשימה שלי לפחות היא כלפי הורים שצריכים להיות יותר מעורבים בחיי הילדים שלהם, לחנך לקבלת האחר, גם אם ילד הוא שמן או ביישן, שיקבלו אותו ויחברו אליו, מתן בהפסקות לבד, גם אחה"צ מקבל סירובים למפגש או אפילו לשחק במחשב. מתן אמר בפירוש שהחלום שלו , שיקפצו עליו ילדים ויחבקו אותו. כי מעולם זה לא קרה. להגשים כזה חלום אמור להיות דבר פשוט. חינוך מתחיל בבית ואם כולנו נהיה עם יד על הדופק, מי שירוויח זה הילדים שלנו״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראש העיר שוחח עם אמו של מתן אליהו שתיארה מציאות עגומה: "מתן בהפסקות לבד" |מילן מועלם
דילוג לתוכן