חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנצחים את הקורונה

94 ימים אחרי שנפתח ובסיומן של 50,000 מנות חיסון, נסגר מתחם החיסונים של כללית באגמים | מילן מועלם

עשו את זה ובגדול: כללית ועיריית אשקלון, סגרו את מתחם החיסונים בשכונת האגמים, המתחם בו חוסנו מרבית תושבי העיר בחיסון נגד נגיף הקורונה.

במפגש הוקרה מיוחד לעובדי המתחם ולעיריית אשקלון, השתתפו ראש עיריית אשקלון  תומר גלאם, ד״ר מיכאל שפירו, הווטרינר העירוני וממונה בריאות ציבור בחירום.

יחד עם אחים, אחיות, רופאות רופאים, רוקחות, צוות המינהלת והנהלת המחוז ציינו את סיומה של הפעילות החשובה במקום.

"זה בוקר של הוקרה. לכל אחד ואחת שתרמו את חלקם במבצע המאתגר. אנחנו מציינים סגירת פרק אבל לא שוכחים את ההתחלה המורכבת, בה זכינו להכיר טוב יותר את עבודת העירייה, הדאגה האישית לכל תושב ותושבת העיר שנזדקקו לסיוע. כמה חשוב לכם לקדם את הבריאות ובשיתוף פעולה מלא, האתגר היה ענק מראשיתו ובזכות החיבור בין כולם הצלחנו. הצלחת המתחם היא בזכות מי שעבדו במקום, במסירות, באכפתיות בתחושת שליחות, הן צוותי המתחם והן צוותי העירייה. המקום נוהל במקצועיות, בקפידה ראויים לציון והכל באדיבות רבה. עובדים ועובדות שעזבו את השגרה והתגייסו למשימת החיסונים, ימים לילות, שישי ושבת אם צריך״, אמרה חדווה אמונה מנהלת המחוז והוסיפה: ״אני מודה על השותפות עם העירייה.הפעילות במתחם הייתה לכל אורכה יסודית, החל מהתפקוד השוטף במקום, התקשרויות למטופלים מרותקים, דאגה להגעתם וחיסונם באופן המכבד ביותר, אני מעריכה את עבודתם של צוותי המתחם, של מנהלת נגב צפוני שהובילה את המבצע תוך דאגה לכל מטופל ומטופלת״.

לדבריה הצטרף ראש העיר, תומר גלאם: "מסירותם ונחישותם של עובדי שירותי הבריאות כללית הורגשה בכל רגע ורגע במהלך שנת הקורונה שעברנו. ככל שהתקרבנו למועד הגעת החיסונים השליחות והמסירות שלהם הורגשו ביתר שאת, שעות על גבי שעות, תוך סיכון עצמם לחולי קורונה וללא שום אינטרס מלבד בריאות הציבור. אני מודה לכל אחד ואחת מכם באופן אישי ומברך על ההזדמנות לעמוד כאן היום מולכם ולעשות זאת באופן אישי. תודה לכם שלקחתם חלק משמעותי במאמץ העירוני להחזרת השגרה, הביטחון והבריאות ברחבי העיר״.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

94 ימים אחרי שנפתח ובסיומן של 50,000 מנות חיסון, נסגר מתחם החיסונים של כללית באגמים | מילן מועלם
דילוג לתוכן