חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הערב: מועצת העיר מתכנסת

סהר ביקש לדון בהסכם החכ"ל, בסיוע לתושבים ובכשלון הגאוטיובים. השואו החודשי יוצא לדרך | מילן מועלם

ישיבת מועצת העיר לחודש אפריל תתקיים הערב באולם הישיבות בעיריית אשקלון.

חבר מועצת העיר, איתי סהר, הגיש 3 שאילתות לישיבה כשהחשובה בינהם היא הצעה לסדר שתסמיך את הדרג המקצועי להגיע להסדרי תשלום מקלים ביחס לחובות עירוניים ולבטל קנסות וריביות פיגורים במהלך שנת 2021 במסגרת שנת ההתאוששות מהקורונה, כדי להקל על התושבים ולעודד גביה.

שאילתא נוספת תדון בעניין הסכם קירוי מגרשי הספורט בעיר והתקנת המתקנים הפוטווולטאיים שנדון בישיבה הקודמת.סהר הדגיש כי ראש העיר גלאם, עזב את אולם המועצה והתחמק מדיון בהסכם בשווי עשרות מיליוני שקלים, למרות שהוא זה שהחליט (כפי שהודיע בתחילת הישיבה) שהדיון יתקיים ומשיקולים שלא ניתן לשקול בניגוד עניינים.

השאילתא האחרונה תדון בנושא כשלון פרוייקט הגיאוטיוב. סהר כתב: "בדצמבר האחרון אושר במועצה דו"ח מבקר המדינה בנושא הגנה על המצוק. הדו"ח מפרט שורת ליקויים ובין היתר מצביע על כך שמלכתחילה אין ולא היה תקציב לסיים את הפרוייקט ברמה נדרשת ואין ולא היה התקציב לתחזוקת הפרוייקט.בנוסף אנו מדווחים כי החברות המעורבות בהקמת הפרויקט מצויות בסכסוך משפטי וכי החברה המקימה טוענת כי לפרוייקט צפויות עלויות תחזוקה חריגות בשל אי התאמתו לתנאי הסביבה באשקלון

מסקנה ראשונה, עיריית אשקלון קפצה לפרוייקט בפזיזות בלי לבדוק היתכנות בסיסית לסיומו. שניה, ללא תחזוקה הפרוייקט עלול להסתיים בפגיעה קשה ולא מוצדקת בחופי העיר. ללא תקציב תחזוקה אין טעם להתקדם בביצוע ויש לקבוע את כשלון פיילוט הגיאוטיוב.

יש לקבוע קווים מנחים לסיום ניסוי הענק בחופי אשקלון, ולצבוע זמנים, גורם אחראי ותקציב לפינוי הצינורות מהמים במקרה של הכרזה על כשלון הפרוייקט".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

סהר ביקש לדון בהסכם החכ"ל, בסיוע לתושבים ובכשלון הגאוטיובים. השואו החודשי יוצא לדרך | מילן מועלם
דילוג לתוכן