חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במי אתם בוחרים? העיקר שתצאו להצביע

זהו, יום הבחירות כבר כאן. בפעם הרביעית בשנתיים (❗❗), אזרחי ישראל יוצאים להצביע, כל אחד על מה שכואב לו, מה שמניע אותו, מה שמפריע לו וטעון שיפור ויש הרבה נושאים כאלה בישראל 2021.

מערכת הבחירות הנוכחית הייתה מלוכלכת, מכוערת ובעיקר חשפה את דעותיהם הנוראיות, החשוכות, המפחידות של כמה פוליטיקאים שחושבים שהדרך להגיע לקולות הבוחרים עוברת תחת רמיסת הזכויות וכבוד האדם של הציבור החרדי והיהודים בכלל.

אני לא נמנית על הציבור החרדי ועדיין, כאדם מאמין אני יודעת שהעולם עומד על לימוד התורה. אין בציבור החרדי שלמות, רחוק מכך, אבל בגלל כמה תפוחים רקובים אסור לאף מועמד בישראל לפסול קהילה שלמה ויקרה, קהילה שעושה נחת לה' יתברך.

היום, כשתלכו להצביע, תזכרו שאנחנו חיים מבחירה במדינת היהודים, בארץ שה' נתן לנו, אחרי שענינו חזק ומכל הלב 'נעשה ונשמע'.

זאת מדינת היהודים וכשאגיע לקלפי אזכור היטב את מי שדורש להעביר את החרדים במריצה למזבלה, אזכור את מי שרוצה להפר בגאווה לא מובנת את הזכות של העם לשמור שבת בנחת, אזכור את מי שמתנהג לחרדים כאילו היו יהודי השואה, אזכור את מי שרוצה לפתוח את כל המדינה דווקא בשבת, אזכור את מי שרוצה לתת לגיטימציה לרפורמים שלקחו את היהדות למקום פרוץ והזוי, אזכור את מי שרוצה לעשות ערבוב דווקא בכותל כאילו המקום לא מספיק גדול לכבד את כולם.

כשאגיע לקלפי אזכור בזכות מי ישבתי בשבועיים האחרונים במסעדות ומי התאמץ בשבילי גם שהיה לו ממש קשה להתמודד עם כל הביקורות האישיות והפוגעניות.

מדינת ישראל לנצח תהיה מדינת היהודים והבית היחיד שיש לנו בעולם הזה, כשאגיע לקלפי אזכור לבחור במי שאני בטוחה שלעולם לא יתן יד לפגיעה באבא שלי, באבא של כולנו, הקב"ה.

והכי חשוב, לא משנה למי תצביעו אבל אל תוותרו על הזכות להיות חלק מהקמת ממשלה יציבה. צאו, שימו בקלפי מה שרק תרצו ותלחמו על העתיד שלנו ושל ילדנו. יום מוצלח ומאיר לכולם ❤️

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן