חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיר של מעשים טובים

מבצע התרמת דם, דוכני פעילות בבתי הספר ועוד הזדמנויות לעשות מעשה טוב למען הקהילה: מחר זה קורה באשקלון | מילן מועלם

עיריית אשקלון תציין מחר את יום המעשים הטובים עם פרויקטים התנדבותיים שיתקיימו בכל רחבי העיר.

העירייה החלה כבר בשבוע שעבר לציין את היום החשוב, עם מאות תלמידים מבתי הספר התיכוניים בעיר אשר הגיעו לנקות את חוף 'דלילה' ולהפריח עפיפונים עם מילים טובות.

במסגרת הפעילויות, התלמידים ייקחו חלק בניקיון שכונות, ניקון חופים, טיפוח ושיפוץ גינות כלבים, יצבעו מבנים וישפצו בתים. כמו כן, יבצעו מבצעי הסברה על איכות הסביבה, יערכו יום כבוד וחלוקת מארזים מפנקים לשורדי השואה ועוד.

בעקבות הנחיות משרד הבריאות ובהתאם ל'תו הסגול', את האירוע הגדול השנתי יחליפו דוכני פעילות עבור התושבים במספר מוקדים: מרכז אפרידר, תחנה מרכזית, קניון גירון, שוק עירוני, מדרחוב ומרכז מסחרי בקעת רימון בין השעות בין 09:00-13:00.

בדוכנים יוכלו התושבים לכתוב כרטיסי ברכה, לגרד כרטיסי גירוד המקנים להם מעשה טוב ועוד מגוון דברים שיעשו להם ולסביבה טוב. מבצע התרמת דם יתקייך במרכז אפרידר, בין השעות 10:00-16:00.

ראש העיר, תומר גלאם: "תושבי אשקלון ידועים ברוח ההתנדבות והנתינה לאורך כל ימות השנה ולוקחים חלק במגוון פרויקטים התנדבותיים. ראינו את זה קורה ביתר שאת בקורונה ואנחנו מכירים זאת היטב בשגרה. גם ביום זה אני קורא לתושבי העיר להפגין את אותה רוח מדהימה של עשייה למען האחר ולהתנדב למען הקהילה ולמען החברה באשקלון״.

לכל הפעילויות ההתנדבויות אשר יתקיימו ברחבי העיר, ניתן להיכנס לאתר העירייה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מבצע התרמת דם, דוכני פעילות בבתי הספר ועוד הזדמנויות לעשות מעשה טוב למען הקהילה: מחר זה קורה באשקלון | מילן מועלם
דילוג לתוכן