חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בכותרות: אשקלון מועמדת לפרס החינוך

מחוז הדרום במשרד החינוך הגיש השנה מועמדות של שתי רשויות לפרס חינוך יישובי לשנת 2020, אשקלון ודימונה.

ועדת הפרס סיירה השבוע באשקלון בנוכחות אינה זלצמן, מנהלת המנהל הפדגוגי במשרד החינוך והתרשמה מהעשייה החינוכית בעיר.

משרד החינוך מעניק מדי שנה את הפרס היוקרתי על השקעה, איכות ומצוינות בעשייה החינוכית, לרשויות שבלטו בביצוע תהליכים ייחודיים, חדשניים ופורצי דרך ביישובם ונתנו משקל רב להשקעה בחינוך.

רם זהבי, מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך ותומר גלאם, ראש עיריית אשקלון ליוו את הוועדה לאורך הביקור, בהנחייה של יובל זוזט, ראש מינהל החינוך בעירייה ואנשי חינוך מכל קשת העשייה החינוכית בעיר.

בתום הערכתה את כלל הרשויות המועמדות בארץ, תגיש הוועדה המלצותיה למנהל הכללי של משרד החינוך לקביעת הזוכים. שר החינוך יודיע לראשי הרשויות על זכייתן בתואר היוקרתי וגם במענק כספי על סך מאה אלף ש"ח, אשר יושקע בפרויקט חינוכי ברשות.

אינה זלצמן, יו"ר ועדת הפרס: "מנהיגות מטרתה ליצור חוויה מוצלחת בעת ובעונה אחת, כלומר, לבנות עתיד מזהיר לצד הווה מוצלח. האיזון בין השניים מייצג את המצפן והעוגן של העשייה החינוכית בעיריית אשקלון. ביחד עם מדיניות של ערכים, רכישת מיומנויות וידע, הבחירה בחקר ובהתנסות בהליך הלמידה מביא לשיפור משמעותי באיכויות שעלו כאן היום, הן בהווה והן במבט לעתיד".

רם זהבי, מנהל מחוז הדרום: "העיר אשקלון התברכה במנהיגות אמיצה, שפעלה לשינוי התמונה באמרה 'אנחנו לא פריפריה נשכחת, אנחנו מרכז הארץ'. ביחד עם תהליכי עומק התבצע שינוי אדיר שהוביל לצמיחה רשותית, סטנדרטים של מצוינות, פיתוח ההון האנושי. העשייה מציגה רק תחנה בדרך שכן תמיד יש לאן לשאוף ולהשתפר קדימה."

תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון: "זהו מעמד מרגש והיסטורי עבורנו, להגיע לשלב המכריע של פרס החינוך ולזכות בביקור של ועדת הפרס אצלנו בעיר. שמחנו להציג בפניהם את הישגי מערכת החינוך, את החזון החינוכי ואת כל גווניה ורבדיה של המערכת החינוכית המצוינת שלנו. זה המקום לומר תודה למינהל חינוך ולעומד בראשו, יובל זוזט, על העבודה הבלתי מתפשרת למען חינוך ילדינו, למחוז דרום במשרד החינוך על הבעת האמון, למנהלות ולמנהלים, למורות ולמורים, לגננות ולסייעות, לעובדי המינהלה וכמובן לתלמידות ולתלמידים על ההתמדה וההשקעה. ההישג הזה הוא שלכם, ובזכותכם".

ראש מינהל חינוך יובל זוזט:" אנחנו גאים במערכת החינוך העירונית וגאים עוד יותר להציג אותה בפניה חברי הוועדה. תודה לראש העיר על מנהיגות חינוכית מעוררת השראה, למנהל המחוז דרום במשרד החינוך, רם זהבי ומפקחיו, לכל השותפים ליישום החזון בבתי הספר וגני הילדים ולכל חבריי במינהל החינוך".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן