חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממשיכים בלימודים: מוסדות החינוך לא יסגרו

הלימודים ימשכו, יום החיסונים הגדול של העירייה חוזר | מילן מועלם

עכשיו זה סופי: הלימודים באשקלון ימשיכו כרגיל, לאור הציון העדכני במדרג הרמזור.

למרות התחלואה הנרחבת בקרב ילדים וצעירים, מוסדות החינוך ישארו פתוחים לפחות בשבוע הקרוב.

בהמשך למאמצי עיריית אשקלון לעודד התחסנות בקרב תושבי העיר ובעקבות ההיענות הגבוהה לימי החיסונים שנערכו בשבוע שעבר, תקיים העירייה יום חיסונים נוסף בשיתוף משרד הבריאות, מד"א וכל קופות החולים, כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת.

מרתון החיסונים יתקיים מחר, חמישי, 04.03.21 בין השעות 11:00 עד 23:00 במרכז קהילתי ׳שפירא׳ (שדרות שפירא 13), לכל מבוטחי קופות החולים וללא צורך בהפנייה או בהרשמה. היום מיועד לתושבים בגילי 16 ומעלה המתחסנים בחיסון ראשון.

נכון להיום, התחסנו באשקלון למעלה מ-77 אלף תושבים מתוך פוטנציאל מתחסנים העומד על 104 אלף תושבים ובעירייה מקווים כי בזכות מרתון החיסונים והמאמצים ההסברתיים שנעשים בתקופה האחרונה, הפער יצטמצם בצורה משמעותית בהקדם האפשרי.

יום החיסונים יתנהל בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובמתכונת 'הפנינג' כולל חלוקת שי ושקיות הפתעה, מדבקות ממותגות שיחולקו למתחסנים, צילום על גבי מגנטים ממותגים ועוד.

ראש העיר, תומר גלאם, קורא לתושבים להגיע ולהתחסן: ״נתוני החיסונים מעודדים אבל זה עדיין לא מספיק כדי שנוכל להשאיר מאחורינו את מגיפת הקורונה. אנחנו חייבים עוד מאמץ משותף של כולנו כדי להגיע ל-100% מתחסנים ולעיר ירוקה. זה בידיים שלנו. רק כך נוכל לחזור לשגרה ולחיים נורמליים״.

בשל תחלואה גבוהה: ביה"ס ארלוזורוב נסגר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הלימודים ימשכו, יום החיסונים הגדול של העירייה חוזר | מילן מועלם
דילוג לתוכן