חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיר תחתית: הפשיעה בעיר בשיאה

העבריינים משתוללים: יריות, ניסיון פריצה לסניף ביתן, שוד קטינים ורימוני הלם. אשקלון לאן? | מילן מועלם


שבוע עמוס באירועים עבר על שוטרי תחנת משטרת אשקלון שעבדו מסביב לשעון בכמה זירות פשע בעיר. 

בשבועות האחרונים התרבו התקריות הפליליות בעיר שמעלות תמונה מדאיגה לגבי הפשיעה הגואה. 

בסוף השבוע שעבר נעצרו תושבי רהט שניסה לפרוץ לסניף יינות ביתן בעיר. מוקד צוות 3 והמשטרה קיבלו דיווח על ניסיון פריצה לסניף באזור התעשייה הצפוני והגיעו למקום. 

השוטרים הקיפו את המבנה המדובר והבחינו בחשוד מנסה לקפוץ מהגג ולברוח. בתום המרדף נעצרו שני חשודים, אחד מהם ננעל בתוך הסניף וחולץ.

בצוות 3 אמרו השבוע: "פעילותם הנחושה והמהירה של אנשי המוקד והסיירים בשטח מונעת, על בסיס יום יומי, נזקים כבדים לבתי עסק רבים הן בימי שגרה וגם כעת, בתקופת הקורונה. הסיירים עוברים הכשרות מקצועיות אשר מסייעות לכוחות הביטחון במשימה לשמור על הסדר הציבורי".

ביום שלישי השבוע נעצר תושב העיר, בן 35, בחשד שהניח רימון הלם הונח בכניסה למשרד באזור התעשיה. 

הרימון הונח בכניסה למשרד של קבלן מוכר שכמה ימים קודם לכן הושלך רימון גם לחצר ביתו באפרידר. 

החשוד הכחיש את המעשה המיוחס לו אך אחרי שהוצגו בפניו הראיות, הודה בהנחת הרימון בכניסה למשרד הקבלן וטען כי מדובר בסכסוך כספי. המשטרה הגישה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך. בימים הקרובים יוגש כתב אישום. 

שכונת הסיטי עלתה השבוע לכותרות בעקבות שני אירועים מטרידים במיוחד. 

הראשון, שוד של שני קטינים מתחת לבניין מגורים בשכונה. הנערים ישבו בכניסה לבניין ואז הגיעו אליהם שלושה חשודים שריססו אותם בגז מדמיע ותקפו אותם- כל זאת על מנת גנוב מאחד מהם אופניים חשמליים ומכשיר סלולרי. 

חוקרי התחנה באשקלון ביצעו חקירה מהירה במהלכה אותר פוסט בפסייבוק, בו הוצעו האופניים המדוברים למכירה. 

המשטרה עצרה לחקירה את מפרסם הפוסט ושני חשודים נוספים. החשודים, בני 15-18 מבאר שבע, הובאו בפני בית המשפט שהאריך את מעצרם.

וביום שלישי בערב, נשמעו יריות ברחוב גבע בשכונה. עובר אורח שירד לחניית הבניין בו הוא מתגורר ברחוב סיפר ל"סקופ": "ירדתי לרכב ועפו לי קליעים מעל הראש. זה הדבר הכי מפחיד שחוויתי בפרט שמדובר ברחוב שקט ושכונה שלרוב שקט לגור בה".

ואכן, כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו תרמילים על הכביש ועם זאת, עד סגירת הגיליון לא איתרו חשודים במעשה והמשטרה מחפשת קצה חוט. מהמשטרה נמסר: "נגיע ליורים וליעד בו ניסו לפגוע". 

פצוע ירי נוסף התקבל בסוף השבוע במרכז הרפואי ברזילי אחרי שנורה ברגלו. הפצוע סירב לשתף פעולה עם החוקרים שהגיעו לבית החולים בעקבות דיווח הצוות הרפואי. המשטרה עצרה במהלך השבוע חשוד ומעצרו הוארך. גם העצור סירב לשתף פעולה עם השוטרים, החקירה נמשכת.

גורם במשטרה אמר השבוע: "אין לייחס קשר בין המקרים ובכל מקרה, עיננו פקוחה תמיד על הגורמים העבריינים שנמצאים בחוץ וגם כלואים. נגיע לכל מקרה ונפצח כל תיק, אין צורך לצאת בהצהרות. אנחנו מצליחים ברוב המקרים להגיע לפענוח מלא ואנחנו פועלים להרתעה עוד לפני שחלק מהתוכניות של אותם גורמים יוצאות לפועל. תושבי אשקלון יכולים לישון בשקט".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן