חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברי מועצה לא יגיעו לישיבה הערב 📸

חלק מחברי המועצה הודיעו שלא יגיעו לישיבת המועצה הערב מאחר ולדעתם האולם אינו עומד בנהלי משרד הבריאות: "במקום להעביר את הישיבה למקום רחב, העדיפו לפצל לשתי קומות שונות ולשים מסך. זה הזוי" 📸 מילן מועלם


אחרי פגרה כפויה של שלושה חודשים, מועצת העיר תתכנס הערב כשגולת הכותרת היא הפרידה מהרב יעקב אביטן שעבר לכהן כשר לשירותי דת.

כבר בשבוע שעבר דרשו מספר חברי מועצה להזיז את מיקום הישיבה בשל הקושי לשמור על נהלי משרד הבריאות , אלא שבעירייה התעלמו מהבקשה והחליטו כי הישיבה תיערך בכל מקרה באולם הישיבות. חלק מחברי המועצה החליטו שלא להגיע הערב כמחאה על הסרבול וההתעלמות מבקשתם.

אחד מחברי המועצה אמר: "במקום להעביר את הישיבה למקום רחב, העדיפו לפצל לשתי קומות שונות ולשים מסך. זה הזוי. יש כל כך הרבה מקומות בהם אפשר לערוך ישיבת מועצה אבל בעירייה שלנו הולכים ראש בקיר תמיד. המניע ברור. הם שוכחים שיש לנו חברות מועצה מבוגרות מאוד וזה סיכון עבורן".

מה צפוי הערב בישיבה? חברי המועצה לא ידונו חברי המועצה במינוי סגן חדש. עם זאת, סביר להניח שמי שיקבל את התפקיד יהיה הרב אברהם עשור. עשור יעבור לסיעת ש"ס עם קבלת התפקיד.

בפתיחת הישיבה, יפרדו חברי המועצה מהרב יעקב אביטן.

עוד על הפרק: מינוי של עורך הדין אייל אייזמן לתפקיד היועץ המשפטי לעירייה ושאילתות של חברי המועצה. רמי סופר ידבר על חוסר שקיפות בעירייה. איתמר שמעוני יעלה על הפרק את שערוריית בתי הכנסת באגמים, שיפוץ לשכת ראש העיר ועל מצב הניקיון בעיר. משה אטיאס יבקש מחבריו לתמוך באי העלאת תעריפי הארנונה בשנה הבאה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן