חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השואו הקבוע: סהר וגלאם ראש בראש

ויכוח חריף בין חבר המועצה לראש העיר: "ראינו בעיקר ראש עיר אחד שנלחץ, מתקפל ובורח" | מילן מועלם


ביום שני השבוע התקיימה ישיבת מועצה שאמורה הייתה להיות זריזה וקצרה אך נגררה ונמרחה מעל ומעבר בשל ויכוחים בין חברי מועצה וראש העיר. קרב של ממש נרשם בין גלאם לבין חבר המועצה איתי סהר שביקש להתייחס להצעה לסדר של רמי סופר אך נענה בשלילה.

סופר ביקש לדון בניגוד העניינים שלטענתו קיים בשל כך שגלאם נמצא בחל"ת מחברת חשמל ובמקביל מכהן כיו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה. הנושא ירד מסדר היום אחרי שסגנית היועצת המשפטית, יעל ארביב- גבאי שמסרה שראש העיר פועל על פי כל דין והצעתו של רמי סופר אינה בסמכות העירייה.

איתי סהר אמר השבוע: "בישיבת המועצה ראינו בעיקר ראש עיר אחד שנלחץ, מתקפל ובורח. נלחץ, מתקפל מול השאלות, בורח לשיח אישי רדוד ובורח מאחריות לתת תשובות לציבור. הוא הסכים להכפיל את דוראד אבל כשנשאל האם הוא כעובד חברת חשמל בחל"ת יכול לייצג את העיר בנושא, לא הסכים לענות על שאלות, התקפל וברח.

קידם בניית שני בנייני מגורים על רחבת יד לבנים שנעצרו לאחר מאבק, הגיש שיפוץ של השטח הציבורי ליד יד לבנים, וכשנשאל מה מצב תכנית המגדלים והאם תבוטל, לא הסכים לענות על השאלות, התקפל וברח. במקום לנהל את המועצה פיצץ ישיבה שהוא עצמו אחראי על ניהולה והעיקר לא לתת תשובות לציבור. לא מפסיק לטעות ולא מפסיק לנסות לברוח.

מנהיג שיש לו תשובות היה שמח על ההזדמנות להסביר את עמדתו".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן