חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסייעים לאמנים המקומיים

מוזיקאית? יוצר? עוסק באמנויות הבמה?עיריית אשקלון קוראת לך


בתום עבודה של מספר שבועות, עיריית אשקלון יוצאת בקול קורא להקמת מאגר לאמנים מקומיים על מנת לשלב אותם ככל הניתן באירועים עירוניים וביוזמות מטעם העירייה.

למהלך קדמו מספר ישיבות שקיים ראש העיר עם נציגות האמנים בעיר על מנת לעמוד מקרוב אחר דרכים לסייע להם בעיקר נוכח משבר הקורונה שהיכה בעוצמה בעולם התרבות והאמנות. באחרונה נעשתה גם פנייה למשרד התרבות על מנת לשתף את בעלי המקצוע המקומיים מתחומים אלה בהפקות המתקיימות בעיר ביוזמת המשרד.

במסגרת הקול קורא, העירייה, באמצעות אגף תרבות נוער וספורט, מזמינה תושבים שעוסקים בתחומים הבאים: שירה, נגינה, ריקוד, משחק, הנחיה, בימוי, תאורה, הגברה, כתיבה, תנועה מכל סוג, כוראוגרפיה, אמנות פלסטית, צילום (וידיאו, סטילס) עריכה, תפאורה ועוד להצטרף למאגר אמני העיר ולהציע את עצמם כנותני שירות בתחום הרלוונטי אליהם.

ראש העיר, תומר גלאם: "עולם התרבות והאמנות ספג פגיעה קשה בעקבות משבר הקורונה. במהלך החודשים האחרונים קיימתי עם נציגי האמנים בעיר מספר פגישות והעלנו דרכים לסייע להם כאשר חלק מהן באו לידי ביטוי כבר בשיתופי פעולה להפקת סרטונים לעידוד עטיית מסכה, למניעת אלימות ועוד. באמצעות המאגר שאנחנו מקימים נוכל לאגד את האמנים, לשים אותם בקדמת הבמה ולאפשר להם להציע את שירותיהם לרשות במגוון אירועים שעוד יתקיימו בעתיד. אני רואה בכך חשיבות רבה ונמשיך לפעול לקידום וחיזוק התחום".

סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט: "התרבות מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו וככל שנשקיע בה, נעודד ונקדם אותה נזכה לראות את ההשפעה החיובית שלה על האופן שבו אנחנו חושבים ויוצרים. בזכות היוזמה להקמת המאגר נוכל לסייע לעולם התרבות והאמנות בעיר להמשיך לפעול ביתר שאת לאחר משבר הקורונה. רוצה להודות לראש העיר על החשיבות שהוא רואה בתחום ועל האמונה בעולם התרבות המקומי שיש לו את כל מה שצריך כדי לשגשג ולהצליח".

המשנה לראש העיר הממונה על האירועים, משה אטיאס: "שמח לראות צעדים קונקרטיים שיסייעו לאמנים המקומיים ולעוסקים בתחום לשמור את הראש מעל המים במיוחד בתקופה זו וקורא לכל אחת ואחד מהם להצטרף למאגר העירוני. אני מברך על המדיניות של ראש העיר בתחום ועל הנכונות לשים את עולם התרבות והאמנות בראש סדר העדיפות בדגש על הכישרונות המקומיים שיש לנו בעיר".

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן