חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עצוב: ד"ר הרלב נמצא מת ביער להב

תושבי סנסנה במועצה האזורית הר חברון קיבלו הלילה בתדהמה את הבשורה על מותו של תושב היישוב ד"ר וסא"ל במיל' אבי הרלב (50).

ד"ר הרלב שחזר מפגישה ביחידת המילואים שלו לבוש מדים, נמצא ירוי ביער להב הסמוך לביתו.

בשעת לילה מאוחרת הגיע ראש המועצה, יוחאי דמרי יחד עם רב הישוב וצוותי החירום להודיע למשפחה על הבשורה הקשה.

ברגעים אלו חוקרים כוחות הביטחון את נסיבות האירוע. אבי השאיר אחריו את אשתו שולמית אחותו של אל"מ דרור וינברג הי"ד חמישה ילדים רון, מוריה, לביא, מאור והדר שירה, שני חתנים, שתי נכדות זוג הורים ואח.

הרלב, מומחה בגניקולוגיה ופוריות, ניהל את היחידה להפריה חוץ גופית בבית החולים ברזילי באשקלון.

בנוסף לעבודה הקלינית, דר' הרלב היה מעורב מאד בתחום המחקר והאקדמיה. עד כה פירסם למעלה מ 45 מאמרים והיה מעורב בכתיבת ובעריכת ספרים רפואיים.

הרופא האהוב שירת כמ"פ בסדיר ברצועת הביטחון והמשיך לשירות מילואים ארוך ופעיל בחטיבה 7 לצד עבדותו התובענית.

יוחאי דמרי ראש המועצה האזורית הר חברון:"קיבלנו בכאב ובתדהמה את דבר מותו של תושב המועצה ד"ר אבי הרלב היקר. אבי איש משכמו ומעלה, איש משפחה- בעל אב וסבא מסור, דמות מוכרת ומוערכת בקרב חבריו ואלפי המטופלים שאת כולו הקדיש למענם,בהוספת חיים. משפחת הרלב משפחה ותיקה וממיסדי היישוב סנסנה, לצד עבודתו המסורה כמנהל היחידה להפריה חוץ גופית אבי התעקש להמשיך בשירות מילואים פעיל לאורך שנים. לצד זה תרם מכשרונו בהובלת היישוב. זוהי אבידה גדולה. במהלך הלילה ליוונו את אשתו וילדיו היקרים ואת הקהילה יחד עם צוותים מקצועיים של היישוב והמועצה. אני קורא לכוחות הביטחון לחקור ברצינות את הכיוון הלאומני, יער להב הוא נתיב מעבר של שב"חים החוצים מאזור חברון ולא מן הנמנע שאחד מהם זיהה סא"ל עם מדים והחליט לתקוף."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן