חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא לבעלי לב חלש: כך אנס תושב העיר אישה בעלת מוגבלות שכלית

כתב אישום חמור הוגש נגד גבר שאנס באכזריות   צעירה הסובלת ממוגבלות שכלית. כל הפרטים על התיק הקשה איתו התמודדו בתחנת אשקלון בשבועות האחרונים | מילן מועלם


לפני כשלושה שבועות, התבצע אונס אכזרי בשכונת שמשון על ידי תושב העיר, בן 34.

הנאשם פגש את הקורבן, בת 30, בקניון לב אשקלון והציע לקנות לה קולה. האישה שסובלת מבעיות התפתחותיות ומגבלות שכליות הסכימה וגם נאותה לבקשתו ללכת לביתו של הנאשם.

כשהגיעו לביתו, הוביל אותה לחדר השינה ושם ביצע בה מעשים מגונים ואנס אותה. כשחזרה לביתה התברר לבני משפחתה על האונס שעברה וניגשו לתחנת המשטרה להגיש תלונה.

היום כאמור הוגש כתב האישום והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

רב פקד קרן טולדנו, קצינת חקירות ומודיעין בתחנת אשקלון, סיפרה לזירה: "מדובר בתיק קשה בו היינו צריכים להוכיח שאותו אדם היה מודע לכך שהקורבן מוגבלת. כל חייה הוריה שמרו עליה בצמר גפן. היא נוסעת מידי יום בהסעה למעון שיקומי ומשם חוזרת הביתה. באותו יום בו עברה את האונס, היא פספסה את ההסעה ופגשה את הנאשם בקניון לב אשקלון. הוא הציע לקנות לה קולה ומשם הוביל אותה לביתו.

אנחנו סבורים שהוא הבחין שהיא מוגבלת כבר מהרגע הראשון. הוא ביצע בה מעשים קשים מאוד של אינוס וכששבה לביתה, הוריה הבינו שמשהו לא בסדר.

בחקירתה הראשונה ביקשנו ממנה להוביל אותנו לביתו של הנאשם אך ללא הצלחה. למחרת השתמשנו במצלמות אבטחה והפעלנו מודיעין והצלחנו להגיע לזהות הנאשם. באותו היום האם אמרה שהקורבן רוצה לנסות שוב להוביל אותנו לדירה בה בוצעו המעשים והיא גם הצליחה".

עוד מספרת רב פקד טולדנו על זירת האירוע וגירסת הנאשם למקרה:"מצאנו בדירה את הממצאים המתיישבים עם מה שהיא אומרת. גבינו מהנאשם גרסא ראשונית. בתחילה הוא אמר שהוא מכיר אותה ואכן קיים איתה יחסים ובחר לשמור על זכות השתיקה. לאחר מכן הוא חזר בו ואמר שמעולם לא ראה אותה וגם טען שלמרות תמונה שיש בידנו בה הוא נראה אוחז בידה, אינו מכיר אותה והיא בסך הכל הלכה לידו. הטחנו בו את ממצאי ה- DNA המאוד ברורים והוא אמר שאין לו מה לומר והכחיש".

לא כאן תמו הקשיים בתיק. הפרקליטות ביקשה מסמכים ועדויות למצבה של הקורבן אלא שהאבחון האחרון שנעשה לה היה בשנת 2009 והצביע על לקות שכלית קלה:"הוחלט על ביצוע עימות ובעימות כבר התברר שאכן האישה מוגבלת מאוד ביכולותיה ואף חקרנו את כל האנשים שמסביבה כדי להבין במה באה לידי ביטוי המוגבלות. מדובר בתיק מאוד קשה שהתחלנו לחקור ב-20 בדצמבר ורק היום הגשנו כתב אישום. המשפחה מרוסקת מהאירוע. מדובר באישה שניצלו אותה עד תום ולקחו ממנה את הדבר הכי יקר לה".

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן