חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעלי עסקים? שימו לב למיזם הבא

העירייה ומרכז הצעירים השיקו אתר ייעודי לעסקים ודורשי עבודה באשקלון | מילן מועלם


בצל משבר הקורונה, פעלו עיריית אשקלון ומרכז הצעירים בחודשים האחרונים להקמת אתר אינטרנט ייעודי לעסקים ולדורשי עבודה, שמרכז עבורם מגוון מענים בתחום העסקים ושוק העבודה.

אתר העסקים מהווה פלטפורמה חדשה מסוגה באשקלון שמטרתה לשמש כצומת מידע וידע בין העסקים, הציבור והרשויות.

בהמשך לכך, עיריית אשקלון רתמה את הכלים הטכנולוגיים במטרה להנגיש את המידע הרלוונטי עבור העסקים ועל מנת לייעל את ההליכים הבירוקרטים. האתר מציע מידע אודות רישוי וקידום עסקים, רשימת קהילת העסקים המקומיים והשירותים שלהם ופורום תעסוקה עם מאגר עובדים ומשרות. על ידי בניית קהילת עסקים האתר יפעל לשימור כוח הקנייה על ידי עידוד לצריכה מקומית וחיזוק הכלכלה העירונית.

יציאתו לדרך של האתר, בעיצומו של חודש התעסוקה, חודש שלם של הצעות ומגוון הזדמנויות לדורשי עבודה ועובדים שמעוניינים בשדרוג מקצועי. בשיאו של החודש ייערך בשבוע הבא יריד תעסוקה דיגיטלי ב-05.01.21.

ראש העיר, תומר גלאם: "בשנה האחרונה, כתוצאה ממשבר הקורונה, אנו עדים לפגיעה כלכלית קשה שחווים העסקים המקומיים. במהלך כל התקופה, עיריית אשקלון פעלה למען בעלי העסקים, בין אם על ידי סיוע בפרסום בשלטי חוצות ברחבי העיר ובין אם על ידי הקמת קרן של 2 מיליון שקלים, ייעודית עבורם. האתר החדש הוא יוזמה נוספת שלנו לקידום וחיזוק העסקים ולצד זה, ייתן מענה גם לדורשי עבודה. נמשיך לשקוד על יוזמות נוספות למען העסקים בעיר, בייחוד בתקופה זו".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן