חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשקלון פותחת לך דלת לקריירה

שיאו של חודש התעסוקה מגיע והוא כולל את יריד התעסוקה הדיגיטלי הגדול שיציע לתושבים עשרות הזדמנויות עבודה מהחברות המובילות במשק


ביום שלישי, 05.01.2021 יתקיים יריד התעסוקה הגדול של אשקלון.

היריד יהווה את השיא לחודש התעסוקה הגדול מסוגו בישראל והראשון בדרום שנערך בעיר בחודש האחרון ויכלול בתוכו עשרות הזדמנויות עבודה מהחברות המובילות במשק.

במהלך חודש התעסוקה נחשפו הנרשמים לסדנאות למגוון נושאים ותחומי ידע חדשים שעזרו להם למצוא את הכלים להתמודדות עם עולם התעסוקה העכשווי. החל מהרצאות לפיתוח אישי ומקצועי, דרך סדנאות בנושא מיצוי זכויות, פיתוח קריירה ואף חשיפה למסלולים שונים.

שיאו של החודש הנ״ל הוא כאמור ביריד התעסוקה הגדול בו יחשפו המשתתפים לשפע של מעסיקים פוטנציאליים מהמובילים במשק.

בעקבות הגבלות הקורונה, היריד יתקיים באמצעות ה- ZOOM כאשר כל מעסיק יפתח ״חדר״ משלו ושם ינהל את הסדנה שלו, יסביר על מקום העבודה שלו ועל מה שהם מחפשים בעובדים פוטנציאלים לחברתם.

בנוסף, 15 הנרשמים הראשונים ליריד ייהנו מסימולציית ראיונות עבודה, אחד-על-אחד, עם המגייסים של החברות המובילות וכן ממבחני lAM למיומנויות תעסוקתיות.

ראש העיר, תומר גלאם: ״אשקלון מדברת תעסוקה וגאה להציג חודש שלם שעוסק כולו בעולם העבודה, הן למחפשי עבודה והן למשפרי עבודה. יריד התעסוקה מהווה גם הוא בשורה של ממש במיוחד על רקע משבר הקורונה וההשלכות שלו בנושא האבטלה בארץ בכלל ובאשקלון בפרט. אני משוכנע כי המשתתפים ביריד יוכלו להפיק ממנו את הכלים להצלחה התעסוקתית שלהם וכן את הקריירה הבאה שלהם״.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן: https://bit.ly/37Wq5u3

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן