חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סהר: "גלאם ממשיך לקדם את פרוייקט יד לבנים"

האם העירייה תבנה את בית הגמלאי ברחבת יד לבנים? תלוי את מי שואלים. הערב תדון המועצה בפרויקט | מילן מועלם


שלטים שנתלו לאחרונה באזור יד לבנים מעידים כי התוכנית להקמת בית הגמלאי עדיין לא בוטלה כפי שהתחייב ראש העיר תומר גלאם. הערב תדון מועצת העיר בהקפאת הפרויקט בשלב זה ולא בביטולו.

חבר המועצה, איתי סהר שהוביל את המאבק לביטול הפרויקט אמר היום: "הערב בישיבת המועצה תעלה לדיון התכנית להקמת 80 יחידות דיור, שני בנייני מגורים שמונה קומות האחד מעל מרכז מסחרי ברחבת יד לבנים, שזכתה לכינוי "בית הגמלאי והסטודנט".

לאחר שהתנגדתי לתכנית ההזויה ולמחטף וההטעיה בתהליך אישורה – הודיע גלאם שהוא מקפיא את התכנית לחשיבה מחדש.

דרשתי ואני עדיין דורש החלטת מועצה על ביטול הפרוייקט. מילים לא יעזרו להסיר את הבושה מהעיר. זו היתה גם אחת הסיבות להתפטרותי.

למרות ההתחייבויות שלו ביד אחת, ביד השניה גלאם ממשיך לקדם את הפרוייקט. ההבטחות לציבור, למשפחות השכולות – הכל שקרים ומילים ריקות.

הנה ההוכחה: הודעה על אישור התכנית בוועדה המחוזית שתלתה העירייה בעצמה סמוך ליד לבנים, הרבה אחרי ההתחייבות להקפיא את הפרוייקט. התלייה עצמה היא הודעה שהתכנית אושרה והעירייה מקדמת את ביצועה.

ההבטחות הן מסך עשן וזריית חול בעיני התושבים והמשפחות השכולות.

רק החלטת מועצה תסיר את הבושה מהעיר ואת הפגיעה בזכר הנופלים והנופלות קודשי ישראל.

חברי המועצה כולם יזכו להראות לציבור באיזה צד הם – בצד הערכים, בצד שמירת זכרם הקדוש של הבנים והבנות חללי כוחות הביטחון ופעולות האיבה, או בצד קומבינות הנדל"ן האשקלוניות על חשבון כאב המשפחות וזכר הנופלים.אין אפשרות שלישית".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן