חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך יראה הסגר השלישי במערכת החינוך

משרד החינוך מפרסם את מתווה הלימודים לתקופת הסגר השלישי. רווח: "מבין את החשש של מקבלי ההחלטות" | מילן מועלם 


משרד החינוך פרסם את מתווה הלימודים של גני הילדים ובתי הספר במהלך תקופת הסגר השלישי עליו הודיע קבינט הקורונה.

יצויין כי בהתאם להחלטת קבינט זה הלימודים היום יתקיימו כסדרם, בכל מערכת החינוך (למעט כיתות ה-יב בערים אדומות וכתומות. אלה ילמדו מרחוק). המתווה לסגר יחול מיום שני הקרוב, ה- 28.12.2020 .

על פי המתווה:

▫️הלימודים יתקיימו בגני הילדים, בכיתות א-ד ובכיתות יא-יב.

▫️ יום הלימודים בשכבות יתקיים באופן מלא, בהתאם לשעות הפעילות הרגילות.

▫️מסגרות החינוך המיוחד, מסגרות של ילדים ונוער בסיכון ופנימיות ימשיכו לפעול כרגיל.

▫️מסגרות הצהרונים תמשכנה לפעול במתכונת רגילה .

▫️בכיתות י"א – י"ב – יתאפשר מעבר תלמידים בין 3 קבוצות. מעבר של המורים יהיה בין 4 קבוצות.

ארכיון. דוברות העירייה

▫️כיתות ה-י ילמדו מרחוק.

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אברהם רווח אמר: "אנו מברכים על ההחלטה להשאיר את תלמידי הגנים וכיתות א'-ד' במתכונת של למידה רגילה וכן את תלמידי השכבה הבוגרת קרי יא'- יב'.

אנו בהנהגת ההורים עוקבים בדריכות אחר קצב ההדבקה העירוני, ובפרט בקרב מוסדות החינוך, תודה לאל מערכת החינוך למרות המספר הרב של כ- 33 אלף תלמדים עדיין חווה תחלואה ובידוד במספרים קטנים ולכן לא היה כל טעם בהשבתה מלאה.

גם הישיבה והפגיעה המתמשכת בתלמידי כיתות ה'-י' תתן בעתיד את אותותיה. ברור שכל יום שהילדים יושבים בבית מביא לידי העצמת הפגיעה הנפשית הרגשית והפדגוגית.

אני מבין את החשש של מקבלי ההחלטות, אך הם מחויבים להפנים כי הפגיעה בסדרי הלימוד כבר הביאה ועוד תעצים מצבים של קושי רגשי נפשי וחברתי אשר הטיפול בהם מורכב ביותר.

עלינו לדעת כי היכולת של המדינה בכל סיטואציה שתתרחש לצאת מהמשבר, הן כלכלית והן בריאותית, היא בשמירת חוסנה של מערכת החינוך. אני קורא מכאן לכולם, להמשיך ולהקפיד הקפדה יתרה על ההוראות, נכונו לנו במערכת החינוך העירונית בע"ה עוד ימים טובים ונפלאים, ואנו סמוכים ובטוחים כי כלל המערכות תהיינה שותפות להוצאתנו מהמשבר".

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן