חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השבתת הלימודים-בגלל 33 תלמידים חולים

גלאם קורא לשרים לאפשר המשך לימודים בכיתות ה'-יב' למרות העלייה בתחלואה | מילן מועלם


היום התבשרו עשרות אלפי תלמידים בעיר שהחל מיום ראשון הם עוברים ללמידה מרחוק מאחר והעיר אשקלון מוגדרת עיר כתומה.

ראש העיר, תומר גלאם, פנה הבוקר לשר החינוך, יואב גלנט, ולשר הבריאות, יולי אדלשטיין, בבקשה לאפשר את המשך הלימודים בכיתות ה'-יב' בבתי הספר, למרות העלייה בתחלואה בעיר.

במכתב שהעביר הבוקר לשרים, ציין גלאם כי במערכת החינוך באשקלון לומדים כיום 33 אלף תלמידים, כאשר רק 33 מוגדרים חולים פעילים והם מקיימים את תנאי הבידוד. לדבריו, אין היגיון לשלוח 33 אלף תלמידים ללמידה מרחוק בגלל 33 תלמידים חולים המקיימים את תנאי הבידוד.

"לאור המספר המזערי של  תלמידים החולים ביחס למספר התלמידים הלומדים ולאור מספרם הנמוך יחסית של החולים הפעילים בעיר, 220 חולים מתוך 160 אלף תושבים, אבקש לתת למערכת החינוך  בעיר הזדמנות לשבוע לימודים נוסף בבתי הספר", כתב גלאם.

ראש העיר ציין עוד כי התבצעו עד כה בדיקות ל-800 אנשי צוות הוראה והמשמעת ככלל של התושבים באשקלון בנושא הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, גבוהה מאוד, כך שלמעשה לא נכון למנוע נוכח הנתונים הללו את המשך הלימודים בבתי הספר בעיר בשבוע הקרוב.

יש לציין, כי נכון לעכשיו לא צפויים להתחדש הלימודים בכיתות ה'-יב' בבתי הספר ביום ראשון הקרוב, והם ישובו למתכונת לימודים מרחוק.

ראש העיר, תומר גלאם, קורא לתושבים שלא להיכנס לשאננות על רקע הדיווחים על החיסונים הצפויים ולהמשיך לקיים בקפדנות את הנחיות משרד הבריאות. "נתוני התחלואה מדאיגים מאוד ומעלים חשש כבד שאנו ניצבים בפני גל תחלואה שלישי. מוטלת על כל אחת ואחד מאיתנו החובה לגלות אחריות אישית ולעשות את כל הנדרש על מנת שלא נגיע חלילה לסגר שלישי".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן