חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כבוד: פרס החינוך לאמית טכנולוגי 📸

התיכון של איציק אברג'יל זכה בפרס החינוך. זוזט: "מעריך מאד את המסירות והעבודה המקצועית של מנהל בית הספר" | מילן מועלם


בית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון והמנהל איציק אברג'ל הם זוכי פרס החינוך של רשת אמית לשנת התש"ף.

את הפרס ע״ש Benjamin העניקו השבוע אביגדור ויצמן מנהל קהילת דרום ברשת ומוטי וקנין מפקח בית הספר במשרד החינוך.

בנימוקי ועדת הפרס נכתב כי אמית טכנולגי אשקלון נבחר על היותו קהילה חינוכית לומדת המיישמת באופן מיטבי את ערכי רשת אמית – מיצוי ומצוינות אקדמית,תורת חיים ואחריות לכלל ישראל.

איציק אברג'ל, מנהל בית החינוך: "שינויים וחדשנות למצויינות מוכרחים שיהיו מתוך עבודת צוות מהודקת ומדוייקת, ומתוך הכרה לבטחון בעוצמת האירגון. בית ספר שמייצר אדוות קבועות ומגוונות של מצויינות, סופו שיגרום לצונאמי של הצלחה".

תומר גלאם, ראש העיר: "החינוך באשקלון נמצא בראש סדר העדיפות העירוני וזאת מתוך ראיה כי חינוך מעצב דורות והינו מנוע הצמיחה של העיר. הזכיה בפרס הינה עוד אחת מאבני הדרך של המצוינות במערכת החינוך בעיר, אשר הגיעה לשלב המכריע של הפרס החינוכי הארצי. אני גאה בבית הספר 'אמית טכנולוגי' על העשיה החינוכית המשמעותית ומברך אותם על הזכייה בפרס החינוך של הרשת".

יובל זוזט ראש מינהל החינוך: "מכיר מקרוב את העשיה החינוכית הנפלאה בבית הספר. מעריך מאד את המסירות והעבודה המקצועית של מנהל בית הספר והצוות החינוכי. יישר כח גדול!".

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית: "העבודה החינוכית שנעשית באמית טכנולוגי אשקלון, באה לידי ביטוי גם בהצלחות החינוכיות, הערכיות והלימודיות ובקידום החדשנות הפדגוגית באופן יוצא מן הכלל. ההישגים הם תוצאה של צוות נפלא ושיתוף פעולה מצוין בעבודה איכותית עם עיריית אשקלון ומשרד החינוך".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן