חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרישה לחקירה פלילית נגד קצא"א 📸

בעקבות אירוע מטרד ריח חמור שאירע הבוקר כתוצאה מתקלה במיכל דלק של חברת קצא"א באשקלון, איגוד ערים לאיכות הסביבה במכתב בקשה לפתיחת חקירה פלילית כנגד קצא"א | מילן מועלם 


הבוקר (חמישי), אירע אירוע מטרד ריח חמור ביותר באשקלון.

בעקבות האירוע, איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון הגיש פנייה דחופה למנכ"ל המשרד להגנת הסביבה ומנהל המחוז, לפתוח חקירה פלילית כנגד חברת קצא"א.

החל משעות הבוקר המוקדמות הגיעו למוקד איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, מוקד הסביבה ומוקד עיריית אשקלון, מאות פניות של תושבים, על מטרדי ריח חריפים.

על פי ממצאי הבדיקה שערכו באיגוד, ככל הנראה הריח מגיע מדליפת דלק בגג מיכל אחסון דלקים במכלל קצא"א אשקלון.

מיטל אמיתי 📸 נטלי כהן קדוש

 

האיגוד מבקש מהמשרד להגנת הסביבה לפתוח חקירה פלילית לבדיקת מקור המפגעים שאותרו במתחם קצא"א אשקלון, על מנת למצות את הדין עם האחראים להם.   

כמו כן, מבקשים באיגוד  כי המשרד יפעל בהקדם לעדכון תנאי רישיון העסק המיושנים של קצא"א, על מנת להתאימם להיקף החשיפה הסביבתית הנשקפת מפעילותה לתושבי הנפה. 

מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה מיטל אמיתי: "האירוע החמור מהיום מצביע על הצורך הדחוף להקנות לאיגוד ולרשויות המוסמכות כלי פיקוח מתאימים כדי שניתן יהיה לפקח בזמן אמת ולמנוע מטרדים סביבתיים מהסוג שהתרחש היום.  הצוותים המקצועיים של האיגוד פעלו לאורך כל היום כדי לטפל במקור למטרד הריח". 

הנחיה לתושבים:"סגרו חלונות, הימנעו ממאמץ" 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן