חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנחיה לתושבים:"סגרו חלונות, הימנעו ממאמץ" 📸

איגוד ערים לאיכות סביבה קיבל את נתוני ניטור האוויר. להנחיה הצטרפו גם משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה. מקור הריח: דליפת גז מקצא"א | מילן מועלם


איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון מדווח: מקור הריח הינו ככל הנראה דליפה מגג מיכל דלק גולמי של חברת קצא"א, הסיבות לתקלה נבדקות ברגעים אלה.

מאות תלונות של תושבים מתקבלות משעות הבוקר במוקד 106 של העירייה, במוקד הסביבה ובאיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון. התלונות עוסקות במטרדי ריח דלק חריף, אשר מגיעות מתושבי כל השכונות וגם ממועצות שכנות. התושבים מציינים כי הריח גורם לבחילות, הקאות וכאבי ראש.

מדיווח של כונני האיגוד אשר היו במקום הדליפה עולה כי במקום בוצעה הקצפה למניעת הריח והטיפול. יחד עם זאת, תלונות רבות מתושבים עדיין ממשיכות להגיע.

מיטל אמיתי, מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון: "מדובר באירוע חמור מאוד, אנחנו באיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, התחלנו את הטיפול מיד עם תחילת האירוע. הכוננים שלנו הגיעו למקום ומבצעים חקירה יסודית על מנת להביא לעצירת התפשטות אדי הדלק, וגם להבין את השתלשלות האירוע החמור שמביא למטרד סביבתי עליו מתלוננים תושבים שחשים גם כאבי ראש ובחילות. אנו כמובן נעדכן בזמן אמת על הצעדים שיש לנקוט על מנת לסיים את האירוע בהקדם ולהגן על בריאות הציבור מפני חשיפה לזיהום אוויר".

מאיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון נמסר: בעקבות נתוני ניטור האוויר, אשר נמדדים לאורך כל היום בתחנות הניטור המחוברות למוקד איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, אנו מנחים את התושבים לסגור חלונות ולהימנע מפעילות גופנית מאומצת.

הנחיה זו עולה בקנה אחד עם המלצת המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות.פקחי האיגוד ממשיכים לטפל באירוע ומצויים במתקני קצא"א באשקלון, ויוסיפו לעדכן את התושבים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן