חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אגמים: ילדים ננעלו ברכב 📸

פעוטות שיחקו עם השלט וננעלו לבדם ברכב • כונני ידידים חילצו אותם בשלום לאחר שעמלו זמן רב לפתיחת הרכב


היום (רביעי) בשעה 16:18 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני פעוטות שננעלו בשגגה ברכב לעיני אימם ברחוב עמק חפר.

אוראל לנגר, סג"מ מחוז דרום, ליאור ועקנין, מנהל סניף אשקלון, שרון שחורי, סג"מ הסניף, שרית מכלוף, אחראית מתנדבי הסניף, דניאל ברכה, מנחם כהן ורן דדון, כונני הסניף, הגיעו במהירות למקום.

באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם החלו לעמול על פתיחת הרכב. הרכב היה מדגם הקשה לפתיחה והכוננים עמלו זמן רב בניסיון לפתוח את הדלתות. כעבור ארבעים דקות של ניסיונות במספר דרכים, החליטו הכוננים, בהחלטה משותפת עם כוחות החירום שבמקום, לנפץ חלון קטן. דניאל ברכה השתחל לרכב ושלף ממנו את השלט. ליאור ועקנין לחץ לפתיחת הרכב וכך חולצו הילדים בשלום.

ליאור סיפר:"הגענו בכוחות גדולים למקום האירוע. מתברר כי האמא נתנה לאחד הילדים את שלט הרכב, הוא שיחק איתו ולחץ בטעות על הנעילה, כך הם ננעלו שניהם בפנים. עמלנו שעה ארוכה עם מספר ערכות פתיחה במקביל בניסיון לפתוח את הרכב. כוחות החירום, המשטרה, הכיבוי והרפואה איפשרו לנו לעבוד בנחת ואף סייעו לנו בניסיונות, כשמזג האוויר הנוח נותן לנו להמשיך ולנסות. ניסינו גם לשלוף את השלט אך הוא היה מונח במרכז הרכב כשמעליו דברים רבים. כעבור ארבעים דקות החלטנו בהחלטה משותפת לשבור חלון קטן, דרכו שלפנו את השלט ופתחנו את הרכב. אני גאה במתנדבים ובנחישות שלהם ומודה לכוחות החירום על שיתוף הפעולה. חשוב שההורים יאמצו את 'כלל המפתח' ויבינו עד כמה חשוב שלא לתת לילד את מפתחות הרכב מחשש לנעילה".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן