חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כוננות שיא באשקלון למזג אוויר סוער 📸

ראש העיר כינס הבוקר ישיבה דחופה בעניין מזג האוויר הצפוי לפקוד את העיר החל מהערב. החמ"ל העירוני יפתח | מילן מועלם


מוכנים? בישיבה שקיים הבוקר בנושא, הנחה ראש העיר, תומר גלאם, על כוננות שיא למזג האוויר הסוער שצפוי לפקוד את האזור החל משעות הערב (רביעי) ועד מחר בערב (חמישי) ולגרום להצפות בעיר, בשל העומס שייווצר על מערכת הניקוז העירונית.

ראש העיר, תומר גלאם:"המטרה העיקרית שלנו היא הצלת חיי אדם ולכן אנחנו ממקדים את כל המאמצים שלנו בהיערכות לתרחישים קיצוניים יחד עם כוננות של עובדי עירייה שיהיו בשטח במהלך כל הערב והלילה, וייתנו מענה לכל אירוע".

בהתאם לכך, הורה ראש העיר על הצבת כוננים בכבישים המועדים להצפה החל משעות הערב המוקדמות על מנת שיהיו ערוכים לחסימת הצירים במקרה הצורך.

כמו כן, פינוי רכבים חונים ממוקדים "חמים" ומחניונים תת קרקעיים. פליירים הסברתיים בנושא כבר חולקו לתושבים. לבקשת ראש העיר, תציע העירייה לתושבים המתגוררים ברחובות המועדים להצפה סיוע בפינוי הציוד שלהם מהקומה הראשונה בבית לקומה העליונה. נדגיש כי ברחוב הנמר כבר מוצבות שתי משאבות ענק ומשאבות נוספות נמצאות בכוננות.

בנוסף, הנחה ראש העיר על פתיחת החמ"ל העירוני כבר משעות הערב המוקדמות וכן על תגבור משמעותי של המוקד העירוני במוקדנים שיהיו זמינים לכל פנייה 24 שעות ביממה. הכוננות תימשך גם מחר בדגש על מוסדות החינוך בשעות הבוקר ומתן מענה מיידי לכל פנייה שתעלה מהשטח.

צילום: סיון מטודי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן