חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסע ייסורים 📸

תביעת מיליונים של תושבת אשקלון לאחר שניתוח בקיבה שעשתה בבית החולים "קפלן", הסתבך וגרם לה ל-12 אשפוזים בבית חולים "ברזילי" תוך שנגרמו לה כאבים, הגבלות ונכויות, הוגשה לבית המשפט המחוזי במחוז מרכז. מי שמייצג את האישה הוא עורך הדין איל כהן


תושבת אשקלון אישה בשנות החמישים לחייה, סבלה תקופה ארוכה מבעיות משקל ובעיות רפואיות כתוצאה מכך. לאחר התייעצויות רבות בניסיון לפתור את מצבה, הגיעה לבית החולים קפלן ברחובות על מנת לקבל טיפול.

בבית החולים הובטח לה כי ניתוח 'מעקף קיבה', יפתור את בעיותיה וייתן מזור לכאביה. לצערה, כך על פי תביעת ענק שהוגשה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי במחוז מרכז, על ידי עורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן, קריסי – המתמחים בדיני נזיקין, ועורכת הדין עינת כהן-אריס, אותו ניתוח דווקא החל מסכת ארוכה של סבל , אשפוזים מיותרים, כאבים, הרעה במצבה הגופני והנפשי ויחס מזלזל מצד אנשי בתי החולים "קפלן" ו"ברזילי".

כעת תובעת האישה פיצוי בשיעור של מיליוני שקלים ולא פחות מסך של 3.5 מיליוני שקלים בעקבות הסבל והנזקים שנגרמו לה.

לפני ארבע שנים בנובמבר 2016, ביצעה האישה את הניתוח בבית החולים "קפלן". כבר לאחר הניתוח חשה ברע וביקשה להישאר בהשגחה עוד זמן מה בבית החולים. אולם בקשותיה לא נענו. לצערה, עם שחרורה ועוד בדרכה לביתה סבלה "מכאבי בטן עזים עם הקרנה לכתפיים, מהקאות מרובות, חולשה וסחרחורות, עד טשטוש ההכרה..  לא הצליחה לעלות במדרגות לביתה ונזקקה לעזרת בן הזוג".

לבן זוגה שהתקשר לבית החולים קפלן וביקש לדבר עם המנתח, נאמר כי זה יחזור אליו אולם על פי התביעה ,"דבר זה לא קרה מעולם". יתרה מכך באופן תמוה הורו לו כי אם תהיה החמרה במצבה של התובעת, עליה להגיע דווקא לבית החולים 'ברזילי' באשקלון לקבלת טיפול והשגחה ולא אל המקום שביצע את הניתוח.

עו"ד אייל כהן

ואכן באותו לילה הגיעה האישה לבית החולים ברזילי, אולם לצערה גם שם לא הקלו על סבלה. כבר למחרת היום עברה האישה ניתוח נוסף לנסות להקל על מצבה, אך שבועיים לאחר מכן נאלצה להגיע לבית החולים פעם נוספת עם כאבים ומצב זה לצערה חזר על עצמו פעמים רבות. "מאותו יום (הניתוח בבית החולים קפלן)", החלה מסכת ארוכה של אשפוזים רבים, כאשר באותו זמן התובעת מתלוננת רבות על מצבה אולם איש אינו שועה לתלונותיה, ואינו מחפש פתרון אמיתי וכך התובעת עוברת סדרה של 12 אשפוזים, כאשר לאורך הזמן היא סובלת מהפרעות קשות עד כדי חוסר יכולת לתפקד".

לפני כשנה נבדקה האישה על ידי פרופסור מיכאל קראוס שקבע כי "התנהלותם של הנתבעים ביחד ולחוד הייתה רשלנות וכי בנקל היו יכולים למנוע את הנזקים ואת הסבל הרב אותה עברה התובעת", עוד טען הפרופ' כי לתובעת נותרו לפחות 60 אחוזי נכות בעקבות השתלשלות האירועים.

"מעשיהם ו/או מחדליהם של הנתבעות עולים כדי רשלנות", נטען בתביעה. הנתבעים "ביצעו טיפולים רפואיים לא מקובלים…לא ביצעו בדיקות רפואיות לאחר הניתוח על אף תלונות התובעת ..שיחררו את התובעת כאשר היא במצב בריאותי ירוד ..לא התייחסו למצבה הקשה",
על טענות אלו ועוד טענות קשות רבות שמפורטות בתביעה נטען גם כי "לפני הניתוח הרשלני וההליכים שבאו לאחר מכן הייתה התובעת בזוגיות. הייתה אישה בריאה, חיונית ועצמאית",

כך לפי טענות עורכי הדין איל כהן ועורכת הדין עינת כהן-אריס בכתב התביעה המפורט שהוגש.

עוד נטען שם כי "בעקבות רשלנות הנתבעים ומי מטעמם נדונה התובעת לחיי סבל, מצוקה ונכויות צמיתה ועד אחרית ימיה. בשל נכותה הפכה התובעת לשבר כלי אישה סיעודית הנזקקת לעזרת הזולת לחלוטין בביצוע כל פעולות היום- יום".

כעת יחליט בית המשפט המחוזי על גובה הפיצוי אשר מוערך במיליוני שקלים בהתאם לסמכותו של בית המשפט.
כתבי הגנה מטעם הנתבעות והנתבעים עדיין לא הוגשו בתיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן