חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נכנעו: החברה העירונית תפעיל את המעונות📸

אחרי שהחברה הכלכלית ביטלה בלית ברירה את מכרז המעונות, החברה העירונית תקבל את ניהול מעונות היום. ההרשמה החלה, הניגשים למכרז שבוטל זועמים | מילן מועלם


החל מחודש דצמבר הקרוב תחל עיריית אשקלון, באמצעות החברה העירונית אשקלון, בהפעלת עשר כיתות בשני מעונות יום בשכונות 'אגמים' ו'ברנע' לפעוטות בגילאי שלושה חודשים עד שלוש שנים.

המעונות יפעלו בפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. המעונות ממוקמים בשכונת אגמים, ברחוב עמק האלה וברחוב הסוכה בברנע.

הרישום למעונות החל מיום חמישי הקרוב 22.10.20 באתר החברה העירונית אשקלון.

ראש העיר, תומר גלאם: "שנים דיברו על הקמת מעונות יום באשקלון. עכשיו, זה קורה. החל מחודש דצמבר ההורים באשקלון יוכלו לקבל מענה מקצועי ואיכותי לפעוטות שלהם, תוך פיקוח של משרד העבודה והרווחה ועל ידי צוות מיומן, חם ואוהב. החינוך מתחיל מהגיל הרך ואנחנו נעשה את הכל כדי שהם יקבלו את התנאים הטובים ביותר להתפתחות העתידית שלהם. במקביל, נמשיך לפעול לבניית מעונות יום נוספים על מנת לצמצם את הפערים הקיימים בתחום זה".

📸 אדי ישראל

 

רונית מצליח, מנכ״ל החברה העירונית: "החברה העירונית מרחיבה את פעילותה בשירות מיטבי לתושב ופותחת מעונות יום בפיקוח משרד העבודה והרווחה. מעונות יום אלה נבנו ויתופעלו ברמה הגבוהה ביותר, תוך הבטחת מתן תנאים נאותים, צוות מקצועי מפוקח וסביבה חינוכית, טיפולית מותאמת לצורכי הילדים וההורים".

 

המעונות: הסיפור האמיתי


המעונות היו אמורים להיפתח כבר ב-1.9 אלא שהמכרז שפורסם להפעלת המעונות, היה בניגוד גמור לסיכום בין משרד הרווחה לבין החברה שבנתה בפועל את המעונות, החברה הכלכלית.

בעקבות הפרסום והפנייה שלנו למשרד הרווחה, דרך עו"ד תמר קידר, החליטו בחברה הכלכלית להודיע על ביטול המכרז והחליטו למסור את המעונות לניהול החברה העירונית.

אלא שמאחורי הפסטורליה, עומדים עשרות מגישים זועמים במיוחד ששמעו דרך התקשורת על העברת המעונות לחברה העירונית, בעוד הם ממתינים למכרז חדש.

אחד המציעים אמר היום לזירה: "בושה וחרפה שהחברה הכלכלית ביטלה את המכרז ולא הודיעה לנו על זיכוי כספי. מדובר בעשרות אלפי שקלים שהגיש כל מציע ופשוט ירדו לטמיון. מדובר בעושק ואנחנו מתכוונים להתאגד ולדרוש קבלת כספנו בחזרה".

📸אדי ישראל

 

האם המכרזים להפעלת המעונות יבוטלו? 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן