חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המזיקים 🎥

תושבי פארק אלון מתלוננים על נזקים מתמשכים מצד חברת איסוף האשפה בעיר: "עמוד שמספק חשמל לכל השכונה עומד להתמוטט ולאיש בעירייה לא איכפת" | מילן מועלם, סקופ


התלונות על התנהלות חברת איסוף האשפה בעיר נערמות משבוע לשבוע. הפעם, הגיע תורם של תושבי שכונת פארק אלון שטענו השבוע שבמשך תקופה ארוכה הם סובלים מנזקים שנגרמים להם על ידי החברה ולא מטופלים.

לטענתם, בתחילה הייתה החברה משאירה לכלוך בתום פינוי האשפה ולא דואגת לניקיון לאחר מכן למרות שמדובר באחריות שלה. 

ושם לא הסתיימו הצרות של התושבים עם החברה שכן מאוחר יותר נתקלו השכנים בנזקים של ממש גם לרכוש, כמו פגיעה בעמודים בחניה ונזקים נוספים. 

השכנים החליטו לפנות לתקשורת אחרי שלטענתם נתקלו בדלת סגורה בעירייה שהבטיחה לתקן את המפגעים אך לא עשתה זאת. 

לפני כשבוע וחצי, תועדה משאית פינוי האשפה של חברת הניקיון, פוגעת בעמוד חשמל מרכזי בשכונה וממשיכה לדרכה. 

התושבים פנו לעירייה לאורך בשבועיים האחרונים אך לא קיבלו מענה וטיפול למרות הבטחות חוזרות ונשנות. ביום האירוע, הגיע נציג מהעירייה ונציג חברת חשמל והשניים הבטיחו שהתקלה תטופל. 

למרות זאת, עד לרגע זה איש לא טרח לסדר את עמוד החשמל והתושבים חוששים מקריסתו.

רועי אברג'יל, תושב השכונה אמר: "החברה גורמת לנו כבר תקופה לנזקים בלתי הפיכים. העירייה לא לוקחת אחריות על הנזקים ובאופן כללי, הריצפה שלנו נראית כמו שכונת שועפט בירושלים. 

בשבוע שעבר פינתה משאית הזבל את האשפה ונסעה רוורס. במקום שאחד מיושבי המשאית יכווין את הנהג לצאת מהחניה בביטחה, הוא ישב במשאית והם פשוט נכנסו בעמוד החשמל, אחרי המקרה הם גם לא טרחו לצאת מהמשאית. העירייה לא לקחה אחריות. בהתחלה הם אמרו שלא החברה אשמה ואח"כ הם ראו הוכחות וטרחו לשלוח מישהו שבדק את השטח בפחות מעשרים שניות. כל השיחות עלו בתוהו, אף אחד לא טרח לעזור לנו. 

 יש לנו בבניין מהנדסים שאומרים חד משמעית שהעמוד בסכנה. התחושה הכללית שלנו מאכזבת מאוד. אם היו בחירות כולם היו באים. העירייה פועלת בשיטת מצליח". 

מעיריית אשקלון נמסר:" הפנייה הועברה לחברת הניקיון, שעומדת בקשר מול חברת החשמל בקשר לסוגייה זו. עם הגעתם לשטח של אנשי המקצוע מטעם חברת החשמל, ייבחנו דרכי הטיפול המתאימים והבטוחים ביותר לפתרון הסוגייה". 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן