חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשקלון צהובה📸

נמשכת מגמת הירידה במדרג הרמזור: אשקלון הפכה לעיר צהובה. גלאם: "ההתנהלות האישית משפיעה על הנתונים" | מילן מועלם


לאור נתוני התחלואה שפורסמו אתמול ובהמשך ליציבות במגמת הירידה במדרג הרמזור, הפכה אשקלון לעיר צהובה עם מדד של 5.5 נכון להיום (רביעי), זאת לאחר שבשבוע שעבר הפכה לכתומה. 

ראש העיר, תומר גלאם, פנה לתושבים והודה להם על המשמעת וההתמדה שהם מפגינים: "אין לי ספק ששיתוף הפעולה מצידכם משנה את המגמה ועושה את השינוי. חשוב לזכור – ההתנהלות האישית שלנו משפיעה על הנתונים והמעבר לעיר ירוקה או חלילה אדומה, יכול להתרחש מהר מכפי שנדמה לנו". 

ראש העיר התייחס גם למשמעות הצבע של העיר, שיכולה להשפיע לטובה על התנהלות העיר בעת היציאה מהסגר. "חשוב מאוד להקפיד על יישום ההנחיות שיסייעו לנו מאוד לא רק בשינוי מצב התחלואה אלא גם במידה ויוחלט על הקלות בסגר. מצידנו, נמשיך בפעילות ההסברה ובאכיפה בלתי מתפשרת, עד שנגיע ליעד – אשקלון עיר ירוקה".

📸 סיון מטודי

 

מוקדם יותר השבוע התארח ח"כ ותושב העיר, אבי דיכטר, במרכז השליטה והבקרה העירוני שהוקם לצורך הקורונה והשתתף בדיון שהתקיים במעמד ראש העיר ונציגי המכלולים, במסגרתו הוצגו המהלכים שנעשים בעיר להתמודדות עם הגל השני של הקורונה.

על פי נתוני משרד הבריאות, בעיר אותרו השבוע 159 חולי קורונה בלבד, לעומת 600 לפני כשבועיים.

ביום חמישי צפוי קבינט הקורונה להתכנס ולדון בהקלות בסגר.ההקלות יחולו על ערים שאינן אדומות, משמע, אשקלון תזכה גם היא להקלות וככל הנראה מערכת החינוך לגיל הרך (0-6) תפתח בשבוע הבא.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן