חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שרשרת האחדות של אמית טכנולוגי 📸

באמית טכנולוגי אשקלון ציינו את 'שבוע האחדות', במסגרתה קיימו בכיתות פעילות של הכנת שרשרת אחדות, כאשר כל תלמיד קיבל פס אחד שעליו היה צריך לכתוב מהי אחדות ולבסוף חוברו כל הפסים יחד לשרשרת אחדות אחת גדולה.

במקביל, הכינו התלמידים מאות ערכות אחדות הכוללת – מסיכה קישוט לסוכות וברכה שהכינו. לאחר מכן, עברו התלמידים ברחבי העיר אשקלון וחילקו אותם על גבי שמשות של רכבים.

סתיו, תלמידת י"ב שיצאה לחלק את הערכות מתארת: "יצאנו בקפסולות לחלק בשכונה בשמשות הרכבים את ערכות האחדות, בהתחלה אנשים חשבו שזה דו"ח, וביקשו שלא נשים, אך כשהסברנו מה אנחנו מחלקים, מתחת למסיכה הרגשנו את החיוך של אותו אדם. הוא אמר שזה ממש נותן לו כח בתקופה הקשה הזו".
עטרה דדון, רכזת מעורבות חברתית: "התלמידים שלנו הכי אוהבים לתת מעצמם, ובתקופה לא קלה זו, העשייה סביב נושא האחדות ממש חיבר אותם להבין שרק באחדות נוכל לנצח את הנגיף".

איציק אברג'ל, מנהל בית הספר: "לראות את התלמידים שלנו, בתקופה הלא פשוטה הזו, פועלים במלוא המרץ כדי להיטיב עם האחר, עם אנשים שהם לא מכירים, תושבי השכונות הסמוכות לבית הספר, העשייה החברתית הזו שכל כך חסרה בימים האלה, ממש היה ניתן להרגיש את קירוב הלבבות שזה יצר. מתחושה של ריחוק חברתי התחושה היא כעת קירוב אמיתי, חיבור עמוק יותר לעם ישראל, רגע לפני חג האחדות- חג סוכות".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן