חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בילוי לא נעים 📸

תושבת אשקלון שנחבלה כתוצאה מבור קטן/גומחה בשטח הגן הלאומי,  ונקעה את הקרסול פוצתה ב85 אלף שקלים . את האישה ייצג עורך הדין איל כהן📸 מילן מועלם


תושבת אשקלון שנחבלה ברגלה עקב גומחה שנבעה מהפרשי גבהים בדשא בפארק הלאומי פוצתה במסגרת הסכם פשרה ב-85 אלף שקלים.

פעמים רבות פציעה היא תוצאה של חוסר מזל, כך קרה לתושבת אשקלון צעירה כבת 30.

לפני כשנתיים וחצי במהלך בילוי משפחתי בדשא של הגן הלאומי, לא הבחינה הצעירה בעת הליכתה במקום בבור קטן בדשא שנבע עקב הפרשי גבהים ואשר היה נסתר לאור הדשא או הצמחייה הגבוהה שכיסתה אותו, והכניסה את רגלה אליו.

לרוע המזל, היא חשה בכאב בקרסול איבדה את שווי משקלה ונפלה ארצה. למקום הגיע במהירות חובש הגן הלאומי, שהעניק לה טיפול ראשוני, חבש אותה והפנה אותה  להמשך קבלת טיפול רפואי.

לאחר מכן הגיע הצעירה לאורטופד בקופת חולים כללית בעיר, הוא בדק אותה, נתן לה משככי כאבים. מספר ימים לאחר מכן כשהכאבים גברו היא הופנתה לבדיקת אולטרסאונד, שם התברר כי היא סובלת מנקע בקרסול כתוצאה מאותה מכה.

עו"ד אייל כהן

בנוסף היא נעדרה מעבודתה 13 ימים בעקבות הפגיעה, ואף הופנה לסדרת טיפולי פיזיותרפיה. לאחר המקרה פנתה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כה קריסי – בבקשה כי ייצג אותה.

עו"ד כהן פנה במכתב לרשות הטבע והגנים בבקשת פיצוי בעקבות המקרה. במסגרת הדרישה טען עו"ד כהן כי "מעשיה ו/או מחדליה של המבוטחת (הנהלת הפארק הלאומי), עולים כדי רשלנות ובין היתר לא דאגה לקיים דרך תקינה ו/או בלתי משובשת ו/או ללא מכשולים או ללא בורות חשופים. כמו כן דרש עו"ד כהן במכתב הדרישה לפצות את הצעירה בגין הוצאותיה הרפואיות, הוצאות נסיעה, כאב וסבל והוצאות עתידיות שידרשו בגין הפגיעה.

כאמור, במסגרת הסכם פשרה, קיבלה הצעירה לאחרונה 85 אלף שקלים מהנהלת הגן הלאומי בגין המקרה ונזקי הגוף שנגרמו לה בעטיו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן