חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בצל הקורונה: היכן תערך ישיבת המועצה? 📸

חבר המועצה קורא לגלאם לשנות את המיקום בו תערך ישיבת המועצה ביום שני: "אין שום סיבה שהנהלת עיריית אשקלון לא תהווה דוגמא אישית"


ביום שני תערך ישיבת המועצה הראשונה אחרי פגרת הקורונה. הישיבה הייתה אמורה להתקיים השבוע בבית הספר רמת כרמים, אלא שברגע האחרון נדחתה הישיבה ל 1.6 ועברה חזרה לבניין העירייה.

חברי מועצה רבים מתנגדים לקיום הישיבה באולם הישיבות מאחר והמקום לא עומד בהנחיות משרד הבריאות ולא ניתן לשמור שם על מרחק של 2 מטרים בין המוזמנים.

חבר המועצה איתמר שמעוני כתב הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו: "תושבי אשקלון אינם שפני ניסוי! אומנם נראה שמשבר הקורונה בשלביו הסופיים, אך הווירוס עדיין איתנו לצערי ולראיה, הנחיות משרד הבריאות אשר אנו פועלים לפיהן ביום יום. לפיכך, אין יוצא מן הכלל. אם ממשלת ישראל העבירה את ישיבות הממשלה לכנסת, חברות ענק פועלות מרחוק, חנויות ועסקים מתנהלים לפי התו הסגול – אין שום סיבה שהנהלת עיריית אשקלון לא תהווה דוגמא אישית ותתנהל על פי ההנחיות!

ביום שני הקרוב אמורה להתכנס מועצת העיר אשקלון לישיבה מן המינין. אני דורש מהנהלת העיריה לקיים את הנחיות משרד הבריאות ולהעביר את ישיבת המועצה מאולם הישיבות הצפוף לאולם רחב וגדול כאולם ספורט או היכל הקונגרסים, שם נוכל לשמור על הנחיות מרחק ה-2 מטרים אחד מהשני. הנהלת העיריה חייבת להבין שהיא הראשונה שחייבת לקיים הנחיות אלו, כעיריות אחרות בארץ ולהוות דוגמא לתושבים. לא אתן שישיבת המועצה הקרובה תהפוך למקור ההתפרצות הבא שיפגע בתושבי אשקלון, גם במחיר של דחיית הישיבה או קיומה באמצעות אפליקציית זום".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן