חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדומים: ההתפרצות באשקלון נמשכת 📸

מספר שיא של נדבקים באשקלון- למעלה מ-600 חולים פעילים נכון להיום בערב. בתי הספר מדעים  מעיין חיים ושלום ופלא יועץ נסגרו📸מילן מועלם


עיר אדומה: היום השני לסגר יצא לדרך ואיתו גם הבשורה על מספר שיא של נדבקים. 385 תושבים נדבקו בשבוע האחרון. מדובר במספר השבועי הגבוה ביותר עד כה.

 

בית ספר מדעים נסגר הערב. הורי בית הספר קיבלו הודעה: "להורים ולתלמידי בית הספר חמ"ד מדעים אשקלון, שלום רב.

הערב נתבשרנו על מקרה קורונה מאומת מקרב קהילת ביה"ס. החולה בא במגע עם הצוות החינוכי של בית הספר ועם כיתות הלימוד.על כן נדרשים כל תלמידי בית הספר וכל הצוות החינוכי להיכנס לבידוד מעתה ועד לתאריך 23.9.20 (כולל).

החל ממחר בית הספר ייסגר ותתקיים למידה מרחוק בלבד. בברכת בריאות לכולם,גילה בן אלישע, מנהלת בית ספר חמ"ד מדעים אשקלון".

גם בתי ספר מעיין חיים ושלום ופלא יועץ נסגרו בשל תחלואה גבוהה: "לידיעתכם, בעקבות מורה שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה בבית הספר 'מדעים' ויש חשש כבד כי בא במגע עם מרבית התלמידים, הנחתה רופאת המחוז, פרופ' נטליה בלנקו, על הוצאה לבידוד של כל תלמידי בית הספר, ההנהלה והצוות החינוכי.
כמו כן, בשל תחלואה גבוהה בבתי הספר 'פלא יועץ' ו'מעיין חיים ושלום' בנים, הנחתה רופאת המחוז על הוצאת כלל התלמידים, ההנהלה והצוותים החינוכיים לבידוד.

ההחלטה התקבלה בשיתוף עיריית אשקלון, מינהל חינוך ומחוז דרום במשרד החינוך. מידע נוסף אודות ההתנהלות בבידוד, דיווח על בידוד וסיום תקופת הבידוד יימסר להורי בתי הספר באופן ישיר.
צוות בתי הספר יעמוד בקשר עם ההורים לגבי למידה מרחוק", נמסר מדוברות העירייה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן