חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלאם הקפיא את פרויקט בית הגמלאי📸

המאבק של עו"ד תמר קידר ואיתי סהר הצליח. ראש העיר הקפיא את הפרוייקט השנוי במחלוקת 📸 מילן מועלם


ראש העיר, תומר גלאם, הודיע לפני זמן קצר כי החליט להקפיא את פרויקט בית הגמלאי והסטודנט. הפרוייקט שאמור היה לקום ברחבת החניה של יד לבנים, עורר דיון ציבורי וביקורת קשה מצד תושבים והמשפחות השכולות כלפי גלאם.

עורכת הדין תמר קידר ועורך דין איתי סהר, המשנה לראש העיר, הרימו את הכפפה ונאבקו לטובת המשפחות השכולות המתוסכלות.

גלאם אמר היום: ״הפרויקט מעולם לא אמור היה לבוא על חשבון בית 'יד לבנים' ורחבת הטקסים, אך מאחר וראיתי את הצער שנגרם לחלק מהמשפחות השכולות, ואת ההון הפוליטי שמנסים לגרוף גורמים מסוימים מהנושא, על גבן של המשפחות השכולות, החלטתי שהדבר הנכון יהיה לעצור אותו בשלב זה ולקיים חשיבה מחודשת״.

עוד הוסיף ראש העיר כי, ״ההחלטה התקבלה בעצה אחת עם חברת המועצה הממונה על ציבור הגמלאים, שרה זכריה ועדכנתי בנושא את יו"ר בית 'יד לבנים', יעקב מושיאשווילי. הבהרתי לו גם כי בכל מקרה, נמשיך בתכנון וקידום פרויקט שדרוג רחבת בית 'יד לבנים', כפי שהובטח. כל החלטה חדשה בנושא תיעשה תוך התחשבות במשפחות השכולות ובשיתוף חברת המועצה הממונה על ציבור הגמלאים״.

עו"ד קידר אמרה: "הבשורה שהתקבלה מדוברות עירייה משמחת אותי באופן אישי מאוד, אני פשוט מאושרת. אני מברכת את תומר גלאם על ההחלטה. דעו כי המשפחות השכולות כולם, למעלה מ 100 משפחות  התכוונו עוד היום לחתום על יפוי כח להגיש עתירה לבית משפט.שמחה שגלאם השכיל למנוע את הצער הרב שהיה נגרם להם.אין לנו אלא לברך על כך ולהביע תודה מעומק הלב.

אנחנו כרגע בסערת רגשות וממש שמחים לשמוע על ההחלטה המבורכת.תודה לכל מי שסייע ותרם ולחם יחד איתנו. זה לא היה מובן מאליו".

המשנה לראש העיר, איתי סהר סיכם: "ההחלטה להקפיא את פרוייקט בית הגמלאי היא החלטה מתבקשת.מברך את כל מי שנטל חלק במאבק הציבורי שהביא להקפאת הפרוייקט.

אותם גורמים שמדברים על הון פוליטי הם אלה שהלכו לפני שבוע ליו"ר בית יד לבנים כדי לשכנע אותו עד כמה הפרוייקט נחוץ ואף הודיעו בשמו על תמיכה בפרוייקט – הודעה שהתבררה לא מדויקת.ברור לכל שהפרוייקט היה בדרכו לביצוע למרות התנגדות המשפחות. לשם היו פנינו והקלון היה מלווה את העיר אשקלון לדורות. למזלנו המאבק הציבורי העיקש מנע זאת. אני שמח וגאה שהצלחנו למנוע את הבושה הזו.

למשפחות אני שולח הצדעה וחיבוק. דעו שזכר הבנים והבנות איתנו תמיד ותמיד נעמוד לימינכן.נעקוב ונוודא שהתכנון מחדש של המתחם מתבצע הפעם בראיה ציבורית נכונה ובשיתוף ותיאום עם המשפחות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן